Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos kaikki saisivat tietää mitä olet kirjoitellut AV:lle tai muille foorumeille?

Vierailija
28.09.2011 |

FB-uudistuksen innoittamana: Mitä muut saisivat sinusta selville, jos saisivat tietää mitä olet kirjoitellut mihin tahansa nettiin? Chattiin, foorumeille, uutisten kommenttiosioihin? Siis siitä lähtien kuin netti oli olemassa? Ainakin teoriassa ne kaikki asiat on olemassa jossain bittiavaruudessa edelleen, vaikket sinä niitä löytäisikään.

Musta ainakin seuraavat:

- Trollailen foorumeilla ja esiinnyn eri ihmisinä. Jo vuodesta '97.

- Jos kirjoitan itsestäni jotain niin muuttelen faktoja, esim. lasten sukupuolia, lukumäärää ja ikiä, ettei minua tunnistettaisi

- Arkaluontoisia asioita minusta, esim. sairauksista joita olen epäillyt itselläni tai jollain lapsellani olevan

- Erimielisyyksiä miehen, ystävien, vanhempien kanssa

- Synkkiä, salattuja ajatuksia. Itsemurhan hautomista. Mielenterveysongelmia.

- Sen, että kirjoittelin rivouksia chateissa itseäni paljon vanhempien miesten kanssa ollessani 13-14 v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottelen paskaa kaiket päivät. vetelen tarinoita sieltä täältä tuttujen ja tuntemattomien touhuista. yhdistelen niitä miten haluan ja väännän ja käännän.

mutta ei ne minusta mitään tiedä.

Vierailija
2/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta salaisuuksia elämästäni aina pahoinpiteilyistä rakastumisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi itsekään nähdä mitä kaikkea on tullut kirjoiteltua. Älä pelottele!

Vierailija
4/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-uudistuksen innoittamana: Mitä muut saisivat sinusta selville, jos saisivat tietää mitä olet kirjoitellut mihin tahansa nettiin? Chattiin, foorumeille, uutisten kommenttiosioihin? Siis siitä lähtien kuin netti oli olemassa? Ainakin teoriassa ne kaikki asiat on olemassa jossain bittiavaruudessa edelleen, vaikket sinä niitä löytäisikään.

Musta ainakin seuraavat:

- Trollailen foorumeilla ja esiinnyn eri ihmisinä. Jo vuodesta '97.

- Jos kirjoitan itsestäni jotain niin muuttelen faktoja, esim. lasten sukupuolia, lukumäärää ja ikiä, ettei minua tunnistettaisi

- Arkaluontoisia asioita minusta, esim. sairauksista joita olen epäillyt itselläni tai jollain lapsellani olevan

- Erimielisyyksiä miehen, ystävien, vanhempien kanssa

- Synkkiä, salattuja ajatuksia. Itsemurhan hautomista. Mielenterveysongelmia.

- Sen, että kirjoittelin rivouksia chateissa itseäni paljon vanhempien miesten kanssa ollessani 13-14 v.

Trollailua en kyllä tajua.

Mutta noi muut asiat ei ole väärin.

Mun mielestä, saa ja pitääkin muutella faktoja tai mieluummin jättää ne kertomatta. Hulluhan sellainen olisi joka kertoisi täysin avoimella nettipalstalla:

"Olen Mimmi-Murmiina Dorkis, 32v, Osoite: Lättikatu 10, 44550 Tonttula. Mulla on 2 lasta, Pellervo 6v ja Tellervo 5 v"

Mielenterveysongelmia ym. saakin kertoa. Nehän on sun asioitasi. Erimielisyyksiäkin ihmisten kanssa. Kunhan ei mainitse nimiä :)

Vierailija
5/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhulla odotan tota huomista fb:n muutosta.. :(

Vierailija
6/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisi kysymyksiä yhden lapsen arjen pyöritykseen vuodelta -99.

Vuodelta -00 olisi neuvoja kahden lapsen hoitoon.

Vuonna -04 olen täällä besserwisser kolmen pienen lapsen kanssa arjessa pärjäämisessä.

Vuonna -06 kysymykseni taisi mennä näin: "Sylini haluaa vielä yhtä lasta, mutta mieheni ei tahdo, kumpi oikeassa?"

2007: Tyttö tuli, ei harmittanut vaikka luulimme sen olevan poika.

2008-2011: Annan ohjeita vauvan/lastenhoidossa

1999-2011: Kysyn ohjeita vauvan/lastenhoidossa

2011-2012: Aikaa seurata uutisia, oman minän herääminen alkaa.

Paljon persualoituksia, edelleen vastauksia myös vauva-ja lapsiperhealoituksiin.

=)))

Vierailija
7/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä minulla on ollut erinäisiä sivupersoonia, joista en viitsisi julkisesti huudella.

Vierailija
8/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä minulla on ollut erinäisiä sivupersoonia, joista en viitsisi julkisesti huudella.

Teron soisin olevan oikean ihmisen kuten myös ykstoistasenttisen..

=))