Onko Saana vajaaälyinen?
Antaa kerta kaikkiaan yksinkertaisen vaikutelman, en olisi uskonut ennen kuin omin silmin näen.
Kommentit (12)
vastuuntuntoinen 3-vuotiaan lapsen äiti.. Jeesus, että voi olla typerä pimu!!
ei muuta.
Ihan hukassa, orpo piru.
Onkohan Saana päässyt edes peruskoulua läpi?
Moni ton ikäinen on jo yliopistossa.
yliopistos, ni on vajaaälyne?
Ookko ite päässy peruskoulust? Daa
Tuskin avannut koskaan kirjaa saati sanomalehteä. Mutta onneksi on sentään ryhtymässä kansanedustajaksi.
Saa isona hävetä silmät päästä äitiään ja eiköhän moisesta tule koulukiusaamistakin.
Liekö lapsen isäkin samanlainen, kun ei jo vaadi lasta pois noin sairaasta suhteesta.
Ei normaalia ollenkaan. Miten tuollainen voi edes lasta pitää. Ihmettelen etteivät vanhemmatkaan jo raivostu kyseiselle pissikselle.
19v...
Minä tiesin kuka on Spede Pasanen 19-vuotiaana. Ehkä Spede oli enemmän minun sukupolveni juttu, mutta tunnen myös vanhemman polven suomalaiset merkkihenkilöt. Olin hämmästynyt Saanan hitaudesta! Vakuutuin siitä, että Saana on julkisuudenkipeä ja Jussia käytetään tässä rajusti..
Tuskin avannut koskaan kirjaa saati sanomalehteä. Mutta onneksi on sentään ryhtymässä kansanedustajaksi.
Seiskassa kertoi, että on nyt hylännyt hotellinjohtaja-unelmansa, koska on nähnyt respassa, että johtaminen on kovaa hommaa..
No nythän sillä on ihan realistiset mahdollisuudet kun tulee seuraava megapaukku. Kaikki Suomen opportunistit tulee olemaan seuraavissa vaaleissa persujen listoilla.
19v...