Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään normaalia käytöstä työpaikalla?

Vierailija
28.09.2011 |

Onko niin, että nykyään on aivan normaalia, että joku työkavereista tiuskii ja ärjyy muille, eikä asialle tehdä mitään? Tuntuu vaan, että monilla on sellainen asenne, että tuo on ihan ok, ja "joku nyt vain on sen luonteinen".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että nykyään on aivan normaalia, että joku työkavereista tiuskii ja ärjyy muille, eikä asialle tehdä mitään? Tuntuu vaan, että monilla on sellainen asenne, että tuo on ihan ok, ja "joku nyt vain on sen luonteinen".

jotenkin hienompina kuin muita, kaikki vaan nyökkäilee että "sillon taas sellainen päivä"

Vierailija
2/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse kestää sitä, ja asiat pyritään sit ottamaan asianosaisen, pomon, työsuojeluvaltuutetun ja kenties terveydenhoitohenkilöstön asiaksi. kaikilla on oikeus turvalliseen ja mieleyttävän työympäristöön. Mulla oli ennen työkavei, joka kerran heitti saksilla toista työkaveria( onneksi ei osunut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmettelin sitä ja huomautin siitä pomolle (tää oli sen jälkeen kun kyseinen tyyppi oli heittänyt mua videotykin kaukosäätimellä), pomo nimitti mua turhanaikaiseks niuhottajaks joka ei kestä äänen korottamista ja kysy vielä päälle päätteeks että onko sulla kuukautiset kun noin päästä kiristää?

Onneks toi pomokin on häipynyt. Muuten voi olla että olisin itse ottanut loparit.

Vierailija
4/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalta työntekijöistä (hoitoala).Kiukuttelua, uhkailua, naiivia käytöstä kaikkiaan.

Vierailija
5/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saa mellastaa miten lystää, "koska se nyt vaan on sellainen!" Toisille sanotaan pienemmästäkin asiasta, että ei ole hyvää käytöstä. Jos sanot, että mielestäni huonosta käytöksestä voisi huomauttaa, sanotaan, että "kun vähän aikuistut, niin opit tulemaan paremmin toimeen ihmisten kanssa." En ymmärrä, ihmisiä on tarjolla työpaikkoihin, joten mun mielestä voitaisiin helposti karsia täysin luonnevikaiset pois!

Vierailija
6/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, mikä koetaan ilkeydeksi on sitä, kun en osaa olla hilpeä ja puhelias, jos minulla on kiire, joku asia ei toimi tai puuttuu jotain. Olen sitten yrittänyt olla välittämättä työoloista, jotta en stressaantuisi ja jaksaisin puhua turhuuksiakin... Ja siitä lässytyksestäkin sitten on joku kiusaantunut, koska haluaisi olla rauhassa. On vaikea olla mieliksi kaikille...

Vierailija
7/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi enää.

Mielestäni lapsellista käytöstä. Samainen henkilö puhui itselleen myös etuja, joita muilla ei ollut ja muut joutuivat tekemään tämän henkilön töitä.

Epämielyttävä henkilö.

Vierailija
8/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siitä puhuttu ja yritetty parantaa ilmapiiriä ja taas puhuttu, mutta kun tämä poju on rakentanut koko systeemin mitä myymme ja osaa käyttää sitä täydellisesti, meillä ei ole vaihtoehtoja kuin vuorotellen kestää.

Meillä on yhteinen sopimus, että ei oteta itseemme ja yritetään kestää...

Vierailija
9/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiuskii ja nälvii ja pistää aina kaiken vain "ärhäkän luonteensa ja raskautensa" piikkiin.