Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on terve emätin? Pelko kondysta

Vierailija
28.09.2011 |

ELi kysymykseni on ehkä hiukan outo, mutta miltä näyttää terve emätin?

Katselin tota haaraväliä peilin avulla ja huomasin siellä olevan 'pahkuroita' tavallaan näppyläntapaisia. Eikös terveen emättimen pitäisi olla iha tasainen sisältä? ja kun pahkurat ovat tosiaan melko isoja..

Noh olen raskaana minulla oli eilen ensimmäinen ultra ja kerroin pelkääväni kondylooma syylien puhjenneen. Gynekologi tutki ja sanoi ettei mitään poikkeavaa ole? Hän ei siis löytänyt mitäään! Itse kuitenkin nään ihan selvästi pahkurat siellä. Otettiin kuitenkin papa-koe. Näkyyhän tuloksissa varmasti jos kyseessä on kondylooma syylät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mujtta jos gynekologi (joka on ammattilainen) sanoi, että mitään poikkeavaa ei näy, niin sinuna kyllä uskoisin häntä.

Hyvä, että myös papa-koe otettiin. Tuloksissa näkyy varmasti, jos on jotain poikkeavaa, kuten kondylooma.

Vierailija
2/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sano KONDY! :D :D :D

Ja tässä taas nähdään kuinka jotkut ovat tietävinään sairauksista jotain, mutta eivät sitten lopulta tunne edes normaalia naisen anatomiaa. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näet peilin kanssa sen SISÄLLE?!?!?

Voi herranjumala sentään, itse en näkisi omaan emättimeeni vaikka maksettaisiin.

Vierailija
4/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala sentään, itse en näkisi omaan emättimeeni vaikka maksettaisiin.

Sitten kun olet synnyttänyt, näet peilillä hieman sisälle. Odota vain.

-ap

Vierailija
5/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet synnyttänyt, näet peilillä hieman sisälle. Odota vain.

-ap

-ei ap, piti kirjoittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän