Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoimattomuutta takana 4kk...

Vierailija
28.09.2011 |

Ja silloin kun lopetin tupakoinnin, annoin itselleni luvan poltella, kun olen viettämässä iltaa ja nautin alkoa. Tälläisia tilanteita ei ole nyt vastaan tullut, joten en ole polttanutkaan. Nyt saatiin kutsu illanistujaisiin ja siellä siemmaillaan myös alkoa.

Nyt mietinkin, että onko enään mitään järkeä polttaa siellä muutama, kun olen ollut näin kauan ilman. toisaalta lopetus päätöksen yhteydessä päätin, että tuollaisissa tilanteissa voi poltaa... miten kannattasi tehdä, onko monet retkahtanut uudestaan jos ovat kerran polttaneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin alkanut vieroittuminen tupakasta tyssäisi.

Vierailija
2/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä, ettei kannattanut. On pää kipee taatusti. Kokeiltu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä savuttomuutta takana 4 päivää.. :)

Saman ajatuksen kanssa olen kuin sinä, että joskus voin poltella illanistujaisissa tms.

Miten muuten olen selvinny ilman tupakkaa? Helpottaako tuossa ajassa tämä jatkuva tupakin himo?

Vierailija
4/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään järkeä. Monessa tuntemassani tapauksessa, jossa siis näin sovittu itsensä kanssa, lipsahdettiin seuraavaksi ottamaan muutama drinksu/paukku/olut joka ilta ett sais tosiaan ne muutamat tupakat joka päivä.

Olet nyt hienosti päässyt noinkin pitkälle ilman tupakkaa, miksi siis aloittaa sama rumba taas uudelleen muutaman röökin tähden ja ehkäpä vielä lievähkön krapulan ryydittämänä?

Vierailija
5/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi just noin ja lopulta poltin sitten täyspäiväisesti. Onnistuin lopettamaan uudestaan ja nyt ei kyllä poltella niitä muutamiakaan.

ei ole mitään järkeä. Monessa tuntemassani tapauksessa, jossa siis näin sovittu itsensä kanssa, lipsahdettiin seuraavaksi ottamaan muutama drinksu/paukku/olut joka ilta ett sais tosiaan ne muutamat tupakat joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi