minkälainen on katkera ex?
kertokaapa uudet vaimot, mitä olette kokeneet..
Mietin tässä itse, onko mieheni exän käytös katkeruutta vai mitä ihmettä hän touhuaa
Kommentit (8)
Puhuu exän nyxästä tai uudesta onnesta.
Minun exäni pitää minua katkerana, vaikka oikeasti en ole katkera. Hän väittää minun olevan katkera, koska en tule moikkaamaan hänen uutta naistansa (joka siis rikkoi meidän avioliitomme). Ei, minä en sitä tee, koska en aio koskaan osoittaa hyväksyntää pettämiselle. Exä siis väittää, että en tule moikkaamaan, koska olen katkera.
Tahdon siis tällä vain kertoa, että ei kannata tehdä pitkälle meneviä tulkintoja. Et voi koskaan tietää, mikä on toisen ihmisen motiivi toimia tavalla millä toimii.
Ainakin sen oman exäni mielestä. Olen edelleen tosi vittuuntunut tapaan millä ex hoiti eromme ja miten hän väkisin halusi tuoda nykyisensä heti lastemme elämään.
Tälläisessä vaikeissa eroissa kamalinta on se, ettei pääse siitä exästä eroon. Lapset on aina välissä ja asioista pitää sopia. Pakkokanssakäyminen itsekeskeisen ääliön kanssa ei varsinaisesti edistä toipumista.
vaikka muutti numeronsa salaiseksi ettei mieheni voi soittaa sinne päin. Mies ei todellakaan soitellut, koska ei ole mitään asiaa eikä entinen elämä kiinnosta, koska kaikki asiat on jaettu ja sovittu. Tällä ämmällä on vaan joku tarve saada mies mustasukkaiseksi/kiinnostuneeksi tms.
Numeron muutos tapahtui sellaisen puhelun jälkeen, kun exä kertoi sairastuneensa rintasyöpään eli yritti tahallaan aiheuttaa (turhaa) huolta miehelle. Selitti, että rinnat ja tukka lähtee. Siitä meni pari kuukautta, ja tadaa, soitti että on nyt parantunut.
Nyt viimeisin on, että soitti ja kertoi nähneensä miehestä unta --> joten oli ihan pakko (taas) soittaa ja kertoa (kaksi vuotta erosta, oikeesti ihan sairas päästään). Samassa puhelussa jauhoi sitten siitä miten vaikea raskaus on ollut. Voikun se ressukka tajuais, että ketään ei kiinnosta ja jatkaisi nyt sitä omaa elämäänsä.
En tiedä onnistuuko kun tuntuu olevan sen verta vajaaälynen tapaus.
...lähti tosi rumasti ja uusi nainen oli jo kuvioissa. Suoraan siis lennosta lähtö ja pienet lapset jäi mulle. Iltaisin tein lumitöitä, kun sain lapset nukkumaan ja herra upea (omasta mielestään) liihotteli uuden naisensa kanssa pitkin kaupunkia.
No, katkaisin välit koko sukuun, enkä halua olla missään tekemisissä. Minusta naimisiin mennessä liitetään suvut yhteen ja erotessa ne sitten erotetaan.
Kun menen jossakin vaiheessa uusiin naimisiin (ehkä), liitän perheeni siihen sukuun. Siinä vaiheessa ääliö äijä onkin jo varmaan ihan kokonaan yksin.
Kihlattuni entiset tyttöystävät ovat olleet ennen kavereitani. Nykyään en halua enää olla kummankaan kanssa tekemisissä. Olemme menossa keväällä naimisiin niin heistä toinen laittoi eilen kihlatulleni viestiä vaikka he eivät ole olleet missään tekemisissä enää kuukausiin. Syynä on tämän exän katkeruus täysin älyttömästä asiasta. Hän väittää ettei exäni ikinä rakastanut häntä eikä toista entistä tyttöystäväänsä. Ja hän on itse uudessa parisuhteessa, mikä tekee asiasta entistäkin naurettavamman. Miksei voi keskittyä nykyiseen suhteeseensa ja jättää meidät rauhaan? Onko sillä väliä rakastiko kumppanini häntä jos hän on itse uuden kanssa ollut jo yli 2 vuotta? Ymmärrän että häneen on sattunut, mutta eikö asiat voisi unohtaa varsinkin jos itse seurustelee toisen kanssa ja on seurustellut jo useamman vuoden? Ja miksi pitää sekoittaa toinenkin exä tähän mukaan? Exä joka on antanut asioiden jo olla. Minusta täysin älytöntä ja lapsellista kiukuttelua ja saisi luvan keskittyä omaan suhteeseensa ja jättää mun ja kihlattuni suhteen rauhaan
Osa vastanneista tuntuu olevan itse katkeroituneita, koska haukkuvat "ääliöiksi" ja vajaaälyisiksi". Nauratti hieman joiden kirjoitukset. Huomioikaa, että te olette itse joskus rakastuneet ja ryhtyneet parisuhteeseen näiden exien kanssa, eli kun haukutte, te haukutte omia valintojanne ja ratkaisujanne.
Mun exällä olis syytä olla katkera ja vihainen mulle, mutta hän ymmärtää käyttäytyä aikuisen miehen tavoin. Ei tietyt asiat päädy eroon, kuten esim. toisen ihmisen perusoikeudet, ja ei tarvitse päättyä kunnioitus. Osaatteko nähdä exänne jo ihmisenä vai näettekö aina exänä ja vapaana riistana, jota saa kohdella miten lystää?
ja anna olla katkera. Ihminen saa olla kiukku ja vihainen jos menettää tärkeän kumppanin tai joutuu petetyksi. Annetaan exien jo olla.. Kyllä ne rauhottuu ajan kanssa..