Onko muita jotka ei pysty kattoa noita ihmisten nolausohjelmia?
Piilokamerat, punk'd, this is Howie do it?
Joskus ne on niin hirveitä temppuja, etten saata katsoa ja on pakko kääntää kanavaa :)
Kommentit (10)
En kestä mitään säikyttelyä tai julkista nolaamista, en telkussa enkä todellisuudessa. En ole tosiaankaan mikään käytännön pilojen ystävä, päinvastoin. En näe mitään nauramista ihmisillä pilailusta. Tosikko mikä tosikko.
Tunsin myötähäpeää katsoessani sitä.
Mitään piilokameroita tms. katsomaan. Hauskat Kotivideot vielä jotenkin menee, kun esikoinen sen haluaa katsoa. Mutta mitään toisen nolaamiseen perustuvaa ohjelmaa en katso. BB on siinä mielessä eri, että se on ne osallistujat itse, jotka vapaaehtoisesti nolaavat itse itsensä (vrt. Piilokamerassa uhri nolataan yllättäen ja itsensä tietämättä). Tällä periaattella pidän esim. Jimin Roast-ohjelmia hauskoina, kun nolaaminen tapahtuu kohteen itsensä tietäen.
Eilisen Diilin kohdalla myötähäpeä oli mullekin päällimmäinen fiilis, mikä sen katsomisesta tuli.
Mitään piilokameroita tms. katsomaan. Hauskat Kotivideot vielä jotenkin menee, kun esikoinen sen haluaa katsoa. Mutta mitään toisen nolaamiseen perustuvaa ohjelmaa en katso. BB on siinä mielessä eri, että se on ne osallistujat itse, jotka vapaaehtoisesti nolaavat itse itsensä (vrt. Piilokamerassa uhri nolataan yllättäen ja itsensä tietämättä). Tällä periaattella pidän esim. Jimin Roast-ohjelmia hauskoina, kun nolaaminen tapahtuu kohteen itsensä tietäen.
Eilisen Diilin kohdalla myötähäpeä oli mullekin päällimmäinen fiilis, mikä sen katsomisesta tuli.
katsoa kun Hjallis sanoo asiat suoraan.
Ei siinä selittelyillä pärjätä -itsekin vihaan moista vastuunpakoilua.
Mitään piilokameroita tms. katsomaan. Hauskat Kotivideot vielä jotenkin menee, kun esikoinen sen haluaa katsoa. Mutta mitään toisen nolaamiseen perustuvaa ohjelmaa en katso. BB on siinä mielessä eri, että se on ne osallistujat itse, jotka vapaaehtoisesti nolaavat itse itsensä (vrt. Piilokamerassa uhri nolataan yllättäen ja itsensä tietämättä). Tällä periaattella pidän esim. Jimin Roast-ohjelmia hauskoina, kun nolaaminen tapahtuu kohteen itsensä tietäen. Eilisen Diilin kohdalla myötähäpeä oli mullekin päällimmäinen fiilis, mikä sen katsomisesta tuli.
katsoa kun Hjallis sanoo asiat suoraan. Ei siinä selittelyillä pärjätä -itsekin vihaan moista vastuunpakoilua.
Munkaan myötähäpeä ei liittynyt niihin Diilin kilpailijoihin. Ja Hjalliksen suora tyyli ja ulosanti on minustakin ohjelman parasta antia (vaikka en ko. tyypin fani muuten olekaan).
Mun myötähäpeä liittyi niihin turisteihin (vrt. aiempi viestini, että en välitä siitä, jos ohjelmaan osallistujat vapaaehtoisesti nolaavat itsensä, vaan siiä, että jos jotain tietämättään nolataan ohjelmassa). Mua nolotti niiden turistien puolesta, jotka pääsivät/joutuivat sinne turistiajelulle katsomaan ja kuulemaan sitä soopaa.
Diilissä siis oli tehtävänä järjestää turistiajelu ulkolaisille turisteille. Ei siinä mitään järisyttävää tapahtunut, ajelun ohjelma vain oli surkeaa, naiset riitelivät keskenään jne.
Tunsin myötähäpeää katsoessani sitä.
nolaamishakuisuus ei mun mielestä ole hauskaa tai viihdyttävää, vaan ilkeää.
nauraa toisen puheen päälle ja on olevinaan niin kovista. Pitäs sen jotenkin olla arvokkaampi siinä, nyt jotenkin kiusaajatyyliä. Hyh.
Itsekään en tykkää nolausohjelmista. Enkä semmosista jos jollekin sattuu pahasti, kuin esim. kotivideoissa joskus.
siinä saa hävetä kovaa ja korkealta.
Napakymppi oli liian vahvaa minulle. Sitä en kyennyt katsomaan jaksoakaan.