Jelppikää pliis... Mitä nuoret typsykät syöpi??
Oon tämöne nuori heppu, just ekan kämpän saanu ja yx tyttö ois tulossa kylään.
Oon vähä siivoillu tässä ja mä ajattelin laittaa sille saunan, ok?
Mut tyttö on tulossa mulle ekankerran kylään ja mä en tiiä, mitä ne syö/kuinka niitä ruokitaan? ;/
Toi Siwa oin kyl kymppiin asti auki. Neuvokaa nyt mulle, mitä haen jääkaappiin sille tytölle???
-Emil-
Kommentit (10)
itse haluaist syödä saunan jalkeen?
Oikeesti, jos joku kertois, eikä mitää tyhmää juttuu?
-Emil-
Kiitti vihjeistä.. Eiköhän tää tästä kehity ;)
-Emil-
Oleellista olisi ainakin kysyä onko jotain erityisruokavaliota. Samalla voisit kysyä onko jotain erityistä inhokkiruokaa. Jos nämä vastaukset sallivat, valmista jotain, josta pidät itse ja olet tottunut valmistamaan. Jos et osaa varsinaisesti kokata mitään, opettele ensi tilassa! Mutta tällä kertaa tarjoa sitten vaikka hyviä voileipiä (osta päällysteiksi paria eri juustoa, paria eri leikkelettä, kurkkua, salaattia ja viereen vaikka perunasalaattia) ja jäätelöä tms.
Hauskaa iltaa! :)
Toivottavasti Siwasta löytyy jotain hyvää tarjottavaa!
ja niihin erilaisia täytteitä... täyttelette sit yhdessä, oman maun mukaan =)
älä unohda juustoraastetta ja tomaattikastiketta
Mut oikeasti; tytöt tykkää makeasta sekä kevyestä suolaisesta naposteltavasta. Osta joku suolainen uunissa paistettava juttu, kuten yrittivoipatonkia tai ihan peruspitsaa. Sitten hyviä keksejä joissa suklaata jossain muodossa ja viinirypäleitä.
Sauna ei ehkä ole hyvä idea. Tyttörukka on käyttänyt helposti tunninkin siihen että tukka on hyvin ja meikit kondiksessa, että näyttäisi silmissäsi viehättävältä, ja sitten kaikki työ menee hukkaan kun pitäisi saunaan mennä...joten jätä se sauna toiseen kertaan. Tytölle on parasta ajanvietettä, kun kuuntelet mitä hän sanoo ja saat hänet rentoutumaan.
Saa sitten itse valita mistä tykkää.
Älkää viitsikö tulla aikuisten palstalle provoilemaan. Me äidit kun tiedetään, että roiseinkin suunsoittaja on kuitenkin vaan jonkun äidin oma pieni kultapoju jolla on kasvu vaan vielä kovasti kesken.
Laita lämpöisiä voileipiä, eli uuniin esim. paahtoleipää, päälle vaikka sinappikurkkusalaattia semmonen ruokalusikallinen per leipä, päälle tomaatin siivu ja juustoa ja sit uuniin semmonen 200 astetta ja joku 20 minuuttia. Tsemppiä treffeille!:) Ps. tosta saunasta en ois ihan varma, ehkä sit vasta seuraavalla kerralla.