Kuinka pukeudutaan risteilylle lasten kanssa???
Huomenna olisi tarkoitus lähteä Tukholmaan pyörähtämään lasten kanssa ja vasta nyt tajusin, että en ole miettinyt asustusta lainkaan. Ollaanko siellä ulko- vai sisäkengissä? Kuinka hienona siellä liikutaan?
Kommentit (5)
kuten ehkä oltiin joskus 80-luvulla. Tavalliset siistit vaatteet ok. Mitä laittaisit maissa päällesi, kun menet illalla ravintolaan syömään.
joten kannattaa ottaa sisäkengät mukaan. Kyllä mä olen kaikille katsonut ns. paremmat arkivaatteet ja joskus jopa ihan juhliksissa oltu siellä. Lapset kun jossain iässä halusivat pukeutua laivalle, joten se heille sallittiin. Tosin ei kenellläkään mitään iltamekkoa ja pukua ollut päällä. Vähän vähemmän juhlavampia vaatteita.
..mutta toki ne siistimmät, ei mitään kotiverkkareita. Lapsille esim. farkut ja siistit paidat. Jos menee illalla ravintolaan syömään voi laittaa kauluspaidankin.
Miehellä yleensä kauluspaita ja farkut, itse voisin laittaa vaikkapa tunikan, leggingsit ja saappaat tai farkut, kivan paidan ja neuletakin.
Yökerhoon ei tule perhereissuilla mentyä, joten en panosta bilevaatteisiin.
Laivalla ollaan sisällä, joten kovin kuumissa kengissä siellä on epämukavaa olla. Nyt on tosin vasta syksy, joten lapset voivat kyllä olla niissä samoissa tennareissa laivallakin, joissa ovat ulkona.
laita lapset katsomaan lastenohjelmia ja pue itsesi sillävälin. Tai herää vähän aiemmin ja pue itsesi valmiiksi ennen lasten heräämistä.
tai muuhun liikennevälineeseen? Siistit ja mukavat vaatteet on ok, saat toki pistää vaikka iltapuvun jos huvittaa. Tai olla varvastossuissa tai kumisaappaissa. Ei ole sääntöjä.