Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanaa, vihdoin alkaa tulla tuloksia

Vierailija
27.09.2011 |

lenkkeilystä. Olen juossut kolme kertaa viikossa toukokuusta lähtien ja vihdoin on aamupaino pysynyt alle 52 kilossa pidempään..Pituutta on 161. pitäisi lisätä kyllä myös lihaskuntoa kun vatsamakkara on edelleen..

mutta pitkään taistelin ylikilojen kanssa, lähtöpaino melkein 55.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta saada vielä 5 kiloa pois :)

Vierailija
2/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalipainoinen olet ollut tuolla lähtöpainollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on nää juoksuajat aina.

Vierailija
4/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ap. oikeasti mulla tuo 55 kiloa on jo ylimäärästä. en ole ikinä ollut atleettityyppiä vaan aika hentorakenteinen ja tuolla 55 kilolla näkee jo naamasta että on ylimäärästä. nyt vielä 2 lapsen jälkeen on tuo nahka löystynyt.

en vieläkään ole hoikka, mutta normaalipainoisena pidän itseäni..

Vierailija
5/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilyn aloittaneita

Vierailija
6/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heikosti menee. En saa millään kuntoa kasvamaan tarpeeksi ja sitten jalat kremppaavat. Ensin tuli molempiin jalkoihin särkyä säärten etuosaan. Särkyä oli välillä levossakin. Taukoja on pidetty enkä ole revitellyt ja aina se palas. Nyt olin kävelyllä ja otin muutaman lenkkiaskeleen ja molemmat pohkeet paukkas jumiin. En siis pystynyt kävelemään ollenkaan. Venyttelyä ja kävelemään. Tuli uudestaan ja venyttelin pidempään ja pääsin kotiin saakka. Mä sain myös kiloja pois, painoin 54 kg parhaimmillaan, mutta nyt ilman edes kunnon hikikävelyä, paino on kohonnut 59 kiloon. =( Mä olen niin pettynyt itseeni. Opin jo rakastamaan noita juoksupyrähdysiä, mutta niistä kun pääsee nauttimaan niin harvoin. Haluaisin joskus juosta koko lenkin, mutta en tiedä onnistuuko se koskaan.

Vierailija
7/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuussa juoksin 20 km ja kohta on eka puolimaraton. juoksu on hieno laji, urheilen toki muutenkin. juoksen kesäisin useamman kerran viikossa ja mulloin 2 kertaa viikossa.

Vierailija
8/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kokeillu et otat särkkäreitä ennen lenkkiä.

eihän niiden pitäisi niin helposti kipeytyä.

Vierailija
9/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvijuoksusta kyselin eli itsellä nyt myös hyvä lenkkivauhti menossa, mutta illat pimenee ja tulee liukasta. pimeällä pelottaa vähän ja myös liukastumisriski kasvaa kun en näe mihin astun..Ajattelin siis lenkkeillä lähinnä viikonloppuaamuisin kun pääsee valoisan aikaan liikkeelle. Miten sulla talvilenkit järjestetty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi