tuleva teiniäiti vastailee kysymyksiin!
Kommentit (39)
Peruskoulun olen käynyt ja toistaiseks en mieti nyt kouluja, vauva on etusijalla.
Kouluja ehtii kyllä myöhemminkin tehdä sen sijaan lapsia ei välttämättä enää vanhempana saa (ainakaan niin helposti).
mutta mitä mies on soitellut ja netissä jutellut niin ovat onnellisia tulevasta vauvasta. ei vaan kyllä vielä tiedetä milloin pääsevät vauvan näkemään. Omat vanhempani olivat aluksi aika järkyttyneitä, mutta järkytys on jo vähän pienentynyt.
ja jos et tiennyt niin ählämi on rasistinen ilmaus!
yksinkertaisesti tämä mies nyt vain on se oikea minulle. Mutta ei minulla suomalaisia miehiä vastaan mitään ole, nyt vain satuin löytämään ulkomaalaisen.
Tunnen miehen hyvin ja hän ei todellakaan koskaan kaappaisi lapsia.
Olis kannattanu olla sekaantumatta ählämi muslimeihin.
Vierailija:
Tunnen miehen hyvin ja hän ei todellakaan koskaan kaappaisi lapsia.
ei sitä kovin usein tuossa vaiheessa vielä sitä lopullista elämänkumppania oteta. kai tiedostat sen?
toivottavasti myös lapsen isä tukee sinua lapsen tuomissa ongelmissa (niitä kyllä tulee!) eikä vain omat vanhempasi siis.
Tunnen poikaystäväni sen verran hyvin, että uskon että olisin huomannut hänessä huonoja piirteitä jos niitä olisi. Vaikka ei olla kovin kauaa tunnettu niin ollaan silti sielunkumppaneita.
lapsen isä on tässä vauvajutussa täysillä mukana. On luvannut auttaa hoidossa jne.
mmin. Olethan jutellut näistä hänen kanssaan? Entä hänen vanhempansa, mitä mieltä he ovat yhteiselostanne? Vaikka ovatkin muualla, mut kai pitää yhteyttä?
Ovat siis hyväksyneet minut sukuunsa jne. Jutellaan heidän kanssa viikoittain mesessä. Poikaystäväni on muslimi ja on sanonut että hän ainakin hyväksyy jos tyttö menee ei-muslimin kanssa naimisiin. Hän ei ole myöskään minua yrittänyt käännyttää islamiin. Sen sijaan on sovittu että lapsista tulee muslimeja.
Vierailija:
Voisko olla selvempää trollia???
ai kamalaa..senhän täytyy sitten olla trolli!
Vierailija:
ai kamalaa..senhän täytyy sitten olla trolli!
Tai niin, no joo se järkihän kasvaa vasta iän myötä. Tule sitten ap kertomaan 5 vuoden päästä mitä sinulle ja " perheellesi" kuuluu. ;)
hieman kyllä jännittää että miten pärjätään rahallisesti, mutta vanhemmat on onneksi luvanneet auttaa ja mies yrittää koko ajan etsiä töitä.