Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikäyntejä tekevä hieroja Tampereella

Vierailija
26.09.2011 |

Onko kenelläkään tietoa hierojista jotka tekevät Tampereen seudulla kotikäyntejä?

Löysin muutaman, mutta heillä ei ole vapaita aikoja viikkoihin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikein jaksa lähteä mihinkään. Ja ajattelin ottaa miehelleni hieronnan samalla. Ei tarvitse odotella hierontapaikan aulassa kun voi olla vaikka koneella sillä aikaa kun toista hierotaan. Molemmille 2h hieronta.

Ja itse ainakin olen kotona rentoutuneempi :)

Vierailija
2/10 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten miehellesi perään 2 h hieronta? Kuka hieroja tekee 2 h hierontoja ja kaksi peräjälkeen eli 4 h hierontaa putkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2:lla hierojalla käynyt miehen kanssa joilla ei ole ollut ongelmaa tuon ajan suhteen.

Hierojat hierovat monta tuntia päivässä.

Se on heidän työtään. :)

Vierailija
4/10 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan tee 90 min pidempiä hierontoja enkä ota asiakkaita putkeen, koska haluan, että työni on laadukasta ja sillä on oikeasti merkitystä lihaksille ja niiden hyvinvoinnille; omien käsien on palauduttava välillä.

Eriasia on tietysti ns kylpylähieronnat, joilla ei ole lihashuollon kannalta mitään merkitystä mutta niitä minä en suostu tekemään.

Toisekseen ihmettelen, miten joku itseään arvossapitävä hieroja suostuu työskentelemään sellaisilla välineillä, jotka eivät takaa parasta laatua.

Joku kannettava pöytä ei ikinä anna samaa mahdollisuutta kunnon käsittelyyn kuin sähköinen pöytä.

Mutta kukin tavallaan.....

Vierailija
5/10 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Iiro Nenonen tekee tampereen seudulla koti käyntejä. Soita ja kysy. 0447777347

Vierailija
6/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Voin suositella Paula Kivistä (http://hierontapistehima.info). Hän on toiminut vasta kuukauden, mutta on todella ammattitaitoinen ja tekee myös kotikäyntejä kannettavan pöytänsä ansiosta (löytyy toki "sähkö"pöytä liiketiloista).

Yhteystiedot löytyvät hänen kotisivuiltaan.

Vierailija
7/10 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tullu mieleen sinä urheiluhieroja,on olemassa vanhuksia,vammasia ym.huonosti liikkuvia jotka tarvitsevat ehdottomasti hierojan kotiin.Mieti mitä suustat päästät!

Vierailija
8/10 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierojatampere.fi

Vierailija
9/10 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |