Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko oikeasti hyvät tavat ja muiden huomioiminen on nykyään out?

Vierailija
29.07.2011 |

Kyllä itkettää, kun lukee täällä av:lla, miten jatkuvasti puolustellaan käsittämättömän huonoja tapoja: varastamista, valehtelemista, kutsuihin vastaamattomuutta, piittaamattomuutta ja sitä, ettei lapsille opeteta edes alkeellisimpia sosiaalisia taitoja (ei saa ottaa toisen kädestä jne.).

Myös itsekkyys näyttää olevan muodissa: MINUN ei kyllä tarvitse tehdä mitään muiden eteen, mutta muut kyllä saavat sovittaa elämänsä minun/meidän perheen mukaan. MINÄ en jousta, en ilmoita tulostani, en kiellä lapsiani kiusaamasta muita, en ylipäätään tee mitään, mistä olisi MINULLE vaivaa.

Ne, joilla on vielä jonkinlaiset käytöstavat, leimataan hulluiksi raivopäiksi, tylsimyksiksi. Käsketään relaamaan.

Olen aiemmin luullut olevani varsin rento ja boheemi tyyppi, mutta täällä olen saanut kuulla olevani karsea nipottaja.

Onneksi olen vielä siinä harhaisessa luulossa, että palstalaiset eivät kuulu ystäväpiiriini, vaan ovat jotain tuntematonta massaa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, minkälaisissa vaatteissa joku tulee häihin tai minkä arvoisen lahjan hän tuo. Tarkoitan yleisiä käytöstapoja: tervehtimistä, viesteihin ja kutsuihin vastaamista kohtuullisessa ajassa, sovituista asioista ja ajoista kiinnipitämistä. Muiden ajan ja vaivan kunnioittamista.

Tee se, minkä haluaisit muuttuvan yleiseksi toimintatavaksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä