Sinä, joka ketjuissa arvostelet ja haukut muita!
Miltä sinä näytät? Onko sinulla yhtään ystäviä? Mitä saat irti muiden haukkumisesta?
Kommentit (19)
ihanko tosi joku pahoittaa mielensä jollain nettipalstalla..
on ihan normaalia aukoa päätään jollekin netissä.
Kyse ihan vain eriävistä mielipiteistä, jos ilman kummempia perusteluja nimittelee toista sairaaksi tms.
Voisi nyt ainakin asiallisesti perustella mielipiteensä siinäkin suhteessa.
Mitä saan isti... No, toivon kertovani niille joita arvostelen että minusta heidän käytöksensä tai tekonsa ovat huonoa, väärin tjsp.
Yleensä siis arvostelen esim. tyyppejä jotka käyttävät ruumiillista kuritusta tai joiden mielestä siitä että punnituksen jälkeen lisää hedelmäpussiin lisää tavaraa jne.
on ihan normaalia aukoa päätään jollekin netissä.
Mutta en myöskään piittaa pätkääkään, jos minulle joku aukoo päätänsä. Osaan asettaa tällaisen palstan ja netin ylipäänsä sille kuuluvaan asemaan.
vaan ihan siitä, että nimitellään ja nimitellään myös kirjoittajan lapsia.
Itse haukun sellaisia, jotka haukkuu kirjoittajaa. Annan näille törkimyksille takaisin.
Esim. Joku haukkui kirjoittajan lasta vajakiksi, niin minä vastasin sille haukkujalle, että oma lapsesi on luuserin kakara.
Toiset ei opi muuten, kuin antamalla heille takaisin samalla mitalla.
Olen ihan kivannäköinen ja minulla on ystäviä.
vaan ihan siitä, että nimitellään ja nimitellään myös kirjoittajan lapsia. Itse haukun sellaisia, jotka haukkuu kirjoittajaa. Annan näille törkimyksille takaisin. Esim. Joku haukkui kirjoittajan lasta vajakiksi, niin minä vastasin sille haukkujalle, että oma lapsesi on luuserin kakara. Toiset ei opi muuten, kuin antamalla heille takaisin samalla mitalla.
Mitä saan isti... No, toivon kertovani niille joita arvostelen että minusta heidän käytöksensä tai tekonsa ovat huonoa, väärin tjsp.
Yleensä siis arvostelen esim. tyyppejä jotka käyttävät ruumiillista kuritusta tai joiden mielestä siitä että punnituksen jälkeen lisää hedelmäpussiin lisää tavaraa jne.
ettei ap tarkoittanut ihan tuota.
Säkään tuskin menet noille sanomaan, että olet sairas, hullu, mene hoitoon, ja oletat, että tämä nyt kertoo ihmiselle missä hän on tehnyt väärin.
Ja varsinkaan jos viestissä on jotain tunnepuolen asioita, joista tuskin voi mitään rikosta vääntää.
Miksi hermostua jostain anonyymin kommenteista, moni ärsyttää vaan provosoidakseen.
mutta ap kysyi myös arvostelusta.
ettei ap tarkoittanut ihan tuota.
Säkään tuskin menet noille sanomaan, että olet sairas, hullu, mene hoitoon, ja oletat, että tämä nyt kertoo ihmiselle missä hän on tehnyt väärin.
Ja varsinkaan jos viestissä on jotain tunnepuolen asioita, joista tuskin voi mitään rikosta vääntää.
On olemassa arvostelua ja arvostelua - toinen tapa on tehdä se rakentavasti ja ystävällisesti, se toinen taas ei ole muuta kuin ajattelukyvyn ja käytöstapojen puutetta (vaikka tarkoitus olisikin hyvä). Jos tavoitteena on muuttaa jonkun vääriä toimintatapoja, se ei tule onnistumaan olemalla luotaantyöntävä, vai mitä? Jokainen ihminen toimii väärin, joko tiedostamattaan tai ajatellen tekevänsä oikein. Se tulisi pitää aina mielessä.
Lapsillenne, että kuinka netissä tulisi käyttäytyä?
Kerrotteko heille myös, ettei kannata yhtään välittää?
Pitäisikö meidän aikuisina kenties puuttua asioihin, vai katsommeko ala-arvoista käytöstä sivusta vain?
Oletteko edes tietoisia, jos lapsenne on saanut netissä huorittelua ja "ampukaa itsenne, rumat läskit"-viestejä?
Kun ne ovat niin tyytyväisiä itseensä, ja sitäpaitsi kaikki Suomen miehet kääntyvät viheltämään niiden perään ja kuolavana jatkuu kilometrin läskin tulosuuntaan.
viime perjantaina kaupassa roikkuvamahainen mamma lyllertämässä sipsihyllyllä ja kärryssä oli limsaakin useampi pullo, suklaatia ja siidereitäkin se kasasi siihen kärryyn ja oli kuulkaas säälittävän näköistä äherrystä.
Näytän ihan hyvältä. En enää päälle kolmikymppisenä mitenkään tyrmäävältä, mutta olen ihan timmi enkä missään nimessä ruma. Miksi se sinua kiinnostaa?
On ystäviä. Eikö sinulla ole? Valitettavasti en kuitenkaan halua ryhtyä sinun ystäväksesi. Yritä vaikka jonkun harrastuksen kautta, tai sieltä puiston mammakerhosta.
Minusta on suoraan sanottuna hirveän hauskaa (ja myös säälittävää) kun lauma idiootteja vauhkoontuu. Olen itse korkeasti koulutettu ja työpaikallani ja ystäväpiirissäni on vain erittäin skarppeja, taitavia, älykkäitä ja asiantuntevia ihmisiä, he eivät missään nimessä ikinä vauhkoontuisi niin kuin esim. tämän ketjun ap. Tällaista ääliölaumaa en siis oikeassa elämässäni missään kohtaa, siksi on välillä kiva vähän sohaista. Riittää kun kerran seuraavana päivänä käy katsomassa tulokset, yleensä seurauksena on kymmeniä vauhkoontuneitä urpoja ja valtavaksi paisunut ketju. Se on minusta käsittämätöntä.
Näytän ihan hyvältä. En enää päälle kolmikymppisenä mitenkään tyrmäävältä, mutta olen ihan timmi enkä missään nimessä ruma. Miksi se sinua kiinnostaa?
On ystäviä. Eikö sinulla ole? Valitettavasti en kuitenkaan halua ryhtyä sinun ystäväksesi. Yritä vaikka jonkun harrastuksen kautta, tai sieltä puiston mammakerhosta.
Minusta on suoraan sanottuna hirveän hauskaa (ja myös säälittävää) kun lauma idiootteja vauhkoontuu. Olen itse korkeasti koulutettu ja työpaikallani ja ystäväpiirissäni on vain erittäin skarppeja, taitavia, älykkäitä ja asiantuntevia ihmisiä, he eivät missään nimessä ikinä vauhkoontuisi niin kuin esim. tämän ketjun ap. Tällaista ääliölaumaa en siis oikeassa elämässäni missään kohtaa, siksi on välillä kiva vähän sohaista. Riittää kun kerran seuraavana päivänä käy katsomassa tulokset, yleensä seurauksena on kymmeniä vauhkoontuneitä urpoja ja valtavaksi paisunut ketju. Se on minusta käsittämätöntä.
Totuus on toinen ja sinäkin tiedät sen.
Mä sain tuolla ketjussani noita "olet kilari" ja "hae apua"-vastauksia mielestäni syyttä. Olisin nyt kaivannut näihin vähän enemmän perusteluja, kuin tuollaisia heittoja.
Ei kyllä mielestäni ole aivan tavallista edes av:lla tuollainen, mutta jospa tänne on joku teini eksynyt, tai joku jolla täytyy olla asiat todella huonosti, jopa huonommin kuin minulla. Ehkä hänen olonsa sitten paranee siitä, kun saa toisen olon kurjaksi.