Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kenenkään sitrusallerginen vauva oireita sitruunahaposta?

Vierailija
26.09.2011 |

Siis kun elintarvikkeissa on aika usein säilöntäaineena sitruunahappoa, niin onko kenenkään sitruunalle allerginen vauva saanut siitä oireita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vauva söisi mitään, jossa on sitruunahappoa? Annas jotain ihan tuote-esimerkkejä?

En muista, että meidän sitrushedelmille allerginen vauva (3kk-18 kk suunnilleen oli allergiat) olisi syönyt mitään sitruunahapollista.

Vierailija
2/3 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitruunahappohan ei ole sitrushedelmästä, se joka on noissa muissa ruoka-aineissa, vaan se on teoillisesti valmistettua - sille itselleen ei voi olla allerginen, mutta kylläkin yliherkkä, eli sille saattaa oirehtia. Mutta edelleen ihmettelen mitä sellaista vauva syö, vauvan miellän alle vuoden ikäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ollut lennokas päivä. Mutta nyt taas olen koneella.

Ja kysehän oli siis imetysdieetistä, eli vauva ei tietenkään syö mitään sitruunahapollista, kuten ei tavallista sitruunaakaan. Mutta minä syön ja imetän ja vauva selvästi reagoi mun syömiin sitruunoihin, tai lähinnä sitruunalla maustettuihin juttuihin. Ja siitä aloin miettimään, että missä kaikessa sitä sitruuna mahtaa olla. Ja sitä kautta aloin miettimään tuota sitruunahappoa, kun se ainakin tuoksuu todella voimakkaasti sitruunalle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi