Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin eilen miestäni, kertokaa mitä olisitte itse tehneet?

Vierailija
05.11.2005 |

Oltiin eilen Turussa kylässä, asutaan itse n. 200 km sieltä. Oltiin siis kaverini luona, joka asuu kahdestaan poikansa kanssa. Mieheni sopi serkkunsa kanssa, joka asuu neljän kilometrin päässä kaveriltani, että hän tulee illalla sinne, koska serkkukin olisi yksin ja hänellä ei taas aika kuluisi meidän kanssa. No, mieheni lähti pyörällä serkkunsa luo, kun ensin oltiin moneen kertaan katsottu reitti. Kaverini muutti hiljattain ja seutu ja tien nimet olivat outoja meille. Kyyti ei miehelleni kelvannut, vaan hänen oli pakko päästä pyörällä.

Iltaa vietettiin ja kaheltatoista soitin miehelleni, että tulenko hakemaan, ettei tarvitse yöllä kännispäissään ajella oudolla seudulla (Kaverini ryöstettiin tällä seudulla alkusyksystä). Sovittiin, että mieheni jää yöksi serkkunsa luokse ja tulee sit aamulla kaverilleni.

2.30 mieheni sitten soittaa, että missä hän on, kun tälläisen ja tälläisen tien risteyksessä. Vastasin, että mistä helvetistä minä tiedän ja eikö sovittu, että olet yötä. Olin jotenkin kauhean huolissano, koska seutu on vähän levotonta. Sitten yhtäkkiä mieheni alkaa kiroomaan, siis pelkkää kiroilua ja huutoa yms kolinaa ja rätinää ja yhtäkkiä hiiren hiljasta. Ajattelin jo, että nyt se ajo kolarin, ajoi ojaan tai jotain sellaista. Lähdin hädissäni autolla miestäni kohti enkä tietenkään meinannut millään löytää, kun seutu oli vierasta. Siellä se sitten nökötti pyörätiellä kun huru-ukko kännissä ja kiroili ja melskasi. Multa meni hermot ja läimäsin sitä kolme kertaa poskeen ja huusin että helvetin hullu, eikö sovittu, että olet yötä ja tulet aamulla, miksi et antanut tulla hekemaan tai tullut taksilla, kun nimenomaan sovittiin, ettet lähde fillarilla. Sillä oli mennyt ketjut pyörästä ja siitä se kiroaminen yms. Mutta se typerys ei tajua, että joku voi olla HUOLISSAAN!!! Meillä oli siis perhedraama Turun Haritussa keskellä yötä pyörätiellä. Sori, jos häirittiin joitakin =o/ Mutta mitä itse olisitte tehneet, ylireagoinko??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet muulloinkin lyönyt, niin hankkiudu hoitoon. Jos tämä oli ainutkertaista, niin muistapa sitten pyytää anteeksi ja hyvittää perusteellisesti.

Vierailija
2/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä ollu itsekin huolissaan ja vihainen, mutta en ehkä olisi lyönyt kuitenkaan. Saarnan olisi mies saanut kuulla kahteen otteeseen. Eka illalla ja sitten selvityään aamulla kun järki enemmän juoksisi. Varmaan oltas sitten yhdessä naurettu asialle myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa koko illan aikana puheluihin/viesteihin ja sitten hortoilee kaduilla. En ole ennen lyönyt eikä minua ole lyöty. Ja lisäksi hän petti lupauksensa, ettei lähde keskellä yötä sinnen vaan pysyy serkullansa yön.

Vierailija
4/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli humalassa? Ja ei ne ukot aina ajattele ihan niin kuin toivois. Väärin tai ei mieheltä, en olisi lyönyt.

Vierailija
5/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yritä puolustella ap:n tekoa, mutta oon kyllä itsekin läimäyttänyt omaa ukkoani kerran. tosin se kyllä itse lähes käski tekemään sen, ja oli ansainnutkin sen läimäytyksen, omastakin mielestään.

Vierailija
6/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli varmaan välttämättä halunnut viereesi nukkumaan ja sinä " kiitokseksi" vetäset turpaan. No joo, mutta ajattele, jos itse olisit humalassa kironnut kettinkiä niin ukko tulee lyömään turpaan, kun on huolissaan. . .

Vierailija
7/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko, että jos ukkos vetäsee sua avarilla poskeen, niin ei se haittaa kun se ei ollut lyömistä?!!

Itse en tasan lyö missään muussa tilanteessa, kuin itsepuolustukseen sen jälkeen kun joku on ensin käyny mun kimppuun.

Vierailija
8/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisis saattanut muutaman kirosanan heittää. Jotain tyyliin: " mee s***nan huru-ukko hoitoon!" . Sitten olisin poistunut korkokengät kopisten takavasemmalle..

Vierailija
9/9 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut fiksu eikä aiheellinen veto ja todella typerästi tehty - selvinpäin!

Mies on minua uhkaillut ja käynyt käsiksi, muttei ole vielä lyönyt... minä olen sitä mätännyt, että tietäisi itsekin mitä pelko on.. kaduttaa ja typerältä tuntuu, mutta siitä olen onnellinen, että itse on tätä paskaa aloittanut..

Väkivaltaa ei tule olla parisuhteessa koskaan.. mitä pidemmälle vältätte sitä parempi ja tuo meni jo niin " alistamisen" /nöyryyttämisen puolelle, että ihme ettei se ole vielä sinulla edessä joku päivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi