Minkä merkkisiä farkkuja te käytätte?
Kommentit (36)
Prismasta Lee Cooper farkkuja, sopiva bootcut malli on aina valikoimissa.
Merkkifarkkuja en osta, kun ovat käytössä vain leikkipuisto/lähikauppa kierroksilla.
Farkut ei vain ole mitkään 35v ikäisen työ- ja toimistovaatteet, tummat/mustat suorat housut siihen käyttöön.
standardityöpaikkaa yli 35-vuotiaille, luojan kiitos!
t. luovan alan akateeminen - tervetuloa katsomaan miten meillä pukeudutaan, saattaisit järkyttyä :)
Merkkifarkkuja en osta, kun ovat käytössä vain leikkipuisto/lähikauppa kierroksilla.Farkut ei vain ole mitkään 35v ikäisen työ- ja toimistovaatteet, tummat/mustat suorat housut siihen käyttöön.
Farkut ei vain ole mitkään 35v ikäisen työ- ja toimistovaatteet, tummat/mustat suorat housut siihen käyttöön.
olen töissä farkuissa joka päivä (ihan asiallisessa toimistossa siis). Ai niin, olenkin vasta 34 :D
:D Vakavasti ottaen, jopa kaikkein "asiallisimmissa" työpaikoissa on vähintään perjantaisin siistien farkkujen käyttäminen täysin ok. Superedustavuutta vaativiin neuvotteluihin en itse farkkuja laittaisi, mutta perustoimistopäivään kylläkin.
Tietenkin tarkoitin, että farkut ei ole minun työvaatteet enää tässä iässä, nuorempana olisin voinut johonkin siisteihin merkkifarkkuihin pukeutua töissäkin, mutta työpaikallakin pukeutumiskoodi vähän muuttuu ajan kuluessa.
Ja todellakaan kaikissa työpaikoissa ei farkkuja käytetä edes perjantaisin. Eikä varsinkaan niitä halpamalleja, joita voi kotipihalla ja puistossa käyttää.
Prismasta Lee Cooper farkkuja, sopiva bootcut malli on aina valikoimissa. Merkkifarkkuja en osta, kun ovat käytössä vain leikkipuisto/lähikauppa kierroksilla. Farkut ei vain ole mitkään 35v ikäisen työ- ja toimistovaatteet, tummat/mustat suorat housut siihen käyttöön.
Niin mä olen 35-vuotias asianajaja. Asiakastapaamiset on tietysti erikseen, mutta kyllä minä (ja monet muutkin meidän toimistolta) käyttävät farkkuja. Harjoittelijat ovat asia erikseen, heillä on aina jakkupuku hyvin ojennuksessa. Meillä siis on ainakin nimenomaan niinpäin, että vanhempana sitä arvostusta ei enää tarvitse hakea esim. pukeutumisen kautta.
Ei meillä kyllä tosin ketään ole Lee Cooperin bootcut -farkuissa näkynyt, ehkäpä se raja tosiaan meneekin siinä. Mutta farkut on siitä hyvät, että ne ainakin mulla kestävät hyvin sekä vapaajan leikkipuisto ym. -käytön että työkäytön.
t. Se aina Dieseleitä käyttävä (16 tms)
Tietenkin tarkoitin, että farkut ei ole minun työvaatteet enää tässä iässä, nuorempana olisin voinut johonkin siisteihin merkkifarkkuihin pukeutua töissäkin, mutta työpaikallakin pukeutumiskoodi vähän muuttuu ajan kuluessa. Ja todellakaan kaikissa työpaikoissa ei farkkuja käytetä edes perjantaisin.
Ja kyllä, komission käytävilläkin näkyy enemmän farkkuja kuin jakkupukuja. Jopa meillä yli nelikymppisillä. On teillä siellä Suomessa hienot konttorit.
Diesel ei sovi mun takapuolelle ollenkaan, mammamallisen näköinen
jos miehillä on puvut päällä, niin silloin naiset voi hyviin mennä dieselin farkuissa palaveriin, vai? Onhan ne Dieselit!
Merkkifarkkuja en osta, kun ovat käytössä vain leikkipuisto/lähikauppa kierroksilla.Farkut ei vain ole mitkään 35v ikäisen työ- ja toimistovaatteet, tummat/mustat suorat housut siihen käyttöön.
Onneksi sinä et siitä päätä. Meillä suomalaisilla, myös meillä akateemisilla on kuitenkin ihan oma valta panna päällemme ihan mitä huvittaa, vaikka sitten farkut iästä riippumatta.
Ostan Dieseliä, Espritiä, Gerry Weberiä (tekee muuten hyviä mustia suoria housujakin) yms.
jos miehillä on puvut päällä, niin silloin naiset voi hyviin mennä dieselin farkuissa palaveriin, vai? Onhan ne Dieselit!
Kun niillä miehilläkin voi olla farkut jalassa. Ja kuten tuossa edellä todettiin, asiakaspalaverit ym. on tietysti asia erikseen. Niihin tietysti pukeudutaan etiketin mukaisesti, mutta toimistopäivänä omalla porukalla ei me nyt toistemme vuoksi puvuissa hilluta. Ihmiset ne työn tekee, ei vaatteet.
Monesti todellakin on toimiston sisäisessä paltsussa tilanne, että osalla Armanit tip top kuosissa ja osalla, hui kamalaa, farkut. Ihan sukupuolesta riippumatta.
Prismasta Lee Cooper farkkuja, sopiva bootcut malli on aina valikoimissa. Merkkifarkkuja en osta, kun ovat käytössä vain leikkipuisto/lähikauppa kierroksilla. Farkut ei vain ole mitkään 35v ikäisen työ- ja toimistovaatteet, tummat/mustat suorat housut siihen käyttöön.
Niin mä olen 35-vuotias asianajaja. Asiakastapaamiset on tietysti erikseen, mutta kyllä minä (ja monet muutkin meidän toimistolta) käyttävät farkkuja. Harjoittelijat ovat asia erikseen, heillä on aina jakkupuku hyvin ojennuksessa. Meillä siis on ainakin nimenomaan niinpäin, että vanhempana sitä arvostusta ei enää tarvitse hakea esim. pukeutumisen kautta. Ei meillä kyllä tosin ketään ole Lee Cooperin bootcut -farkuissa näkynyt, ehkäpä se raja tosiaan meneekin siinä. Mutta farkut on siitä hyvät, että ne ainakin mulla kestävät hyvin sekä vapaajan leikkipuisto ym. -käytön että työkäytön. t. Se aina Dieseleitä käyttävä (16 tms)
Leikkipuistomamma ei erottuisi joukosta mitenkään, paitsi ehkä edukseen.
Siisti vaatetus meillä on farkut ja t-paita, ainakin jos ovat suurinpiirtein ehjät :D
Minä olen juuri nyt erityisen siististi pukeutunut. Päälläni on farkut ja tunika.
Ikää minulla on 40 v.
Tärkein ominaisuus farkkujen ostossa on, että lahkeissa löytyy riittävästi pituutta. Espritillä on jopa minulle liian pitkiä lahkeita. Toinen juttu: lantiolla ei saa olla yhtään löysyyttä. Farkut jää ostamatta, jos lantion ja säärien yhtymäkohdassa jää pussi (ymmärtääkö tätä selitystä kukaan?).
Tärkein ominaisuus farkkujen ostossa on, että lahkeissa löytyy riittävästi pituutta. Espritillä on jopa minulle liian pitkiä lahkeita. Toinen juttu: lantiolla ei saa olla yhtään löysyyttä. Farkut jää ostamatta, jos lantion ja säärien yhtymäkohdassa jää pussi (ymmärtääkö tätä selitystä kukaan?).
Halpa-Hallista ja Lindexistä usein. En muista merkkiä. Molemmissa myydään hyvännäköisiä farkkuja. Myös KappAhlista löytyy. Espritilläkin on kivoja farkkuja, mutta en raaski maksaa niitä hintoja, kun käytän muutenkin housuja niin vähän (olen hameihminen), että ne kestää mun käytössä vuosia.
lantion ja reiden yhtymäkohtaa? Siihen ei tosiaan saa jäädä pussia. Mulla tuo on ihan ehdoton hylkäysperuste.
ostan saksasta.
Sitten Calvin Kleinia ja Kenneth Colea, niitä USAsta