Kokemuksia vuokratyöfirmoista, tai erityisesti Eila Kaislasta?
Ilmoittauduin Eila Kaislan listoille, mutten yhtään tiedä mihin olen päääni työntänyt, vai poikiiko yleensä mitään.
Olen nelikymppinen, eli työkokemustakin löytyy.
Kommentit (3)
Asiallisen oloinen firma, ja toimii usein myös rekrytoijana - esim. itse siirryin Eilakaislalta vuokraajani palkkaamaksi puolen vuoden jälkeen.
henkilökunta oli oikein asiallista, rehellistä ja osaavaa. Mut palkattiin 3 kk jälkeen asiakasyrityksen listoille vakkariks. Muutettiin Tampereella, jossa olen ollut myös yhteydessä paikalliseen toimistoon, mutta se ei toimi yhtään. Koskaan ei vastata, ei kutsusta haastatteluun avoimen hakemuksen takia yms. Tampereella en siis suosittele, mutta Helsingin pää toimii erittäin hyvin!
olen ollut kahdenkin ravintolatöitä välittävän vuokratyöfirman listoilla. Keikkaa pukkasi tekstareina ja puheluina. En tehnyt kuin viikonloppuisin, mutta jos olisin halunnut/pystynyt tekemään arkenakin, niin töitä olisi ollut joka päivälle. Palkat ja lomarahat maksettiin jämptisti ja kotiin tuli selkeät palkkakuitit.
Katso Suomi24-sivustolta keskusteluja vuokratyöfirmoista, eiköhän sieltä Eila kaislastakin löydy juttua.