Toiveissa olis saada juhannusvauva 2012
Toivoisin alkavani odottaa vihdoinkin neljättä lastani niin että laskettu aikani olisi kesäkuussa. Emme ole vielä edes yrittäneet mutta aina aikaisemmin olen tullut heti raskaaksi kun olemme luvan antaneet. Toivottavasti niin käy nytkin.
Itse olen ollut tähän neljänteen lapseen valmis jo heti kun kolmannen olimme saaneet laitokselta kotiin ja toiveissa olisikin ollut että olisimme saaneet pienellä noin vuoden ikäerolla neljännen lapsen. No minun ja miehen toiveet eivät oikein kohdanneet ja olen sen asian kanssa oman suruni surrut ja haudannut asian. Mies on alkanut puhumaan että olisi se ihan mukava ettei tulis kuitenkaan niin suuri ikäero niin aletaan näiden menkkojen jälkeen yrittämään. Eka en edes tohtinut innostua etten sitten pettyisi jos ei tärppääkään mutta kuukauden päästähän sen näkee sitten. Oikeastaan ennen sitä sen kyllä tietää itekki kun huomaa olossa erikoisia juttuja. Testi on vaan varmistus asialle.
TOIVEET OVAT KORKEALLA.
Vinkkejä otetaan vastaan miten tehdään tyttövauva ;-)
Toivottavasti saan kuulua täällä ryhmään jonka laskettu aika on kesäkuussa 2012, perustetaan oma ryhmä kun jollain tärppää!!!
Onnea teille muillekkin yrittäjille!