Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ottaa Opamoxin yöksi, jos imetän seuraavan kerran aamulla klo 9?

Vierailija
25.09.2011 |

Sitä ennen lypsän "hukkaan" klo 6

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa.

Vierailija
2/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa, mielelään tietysti puolikas jos mahd.

terv sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle määrättiin Opamoxia jo raskausaikana kun en saanut nukuttua ja käytin sitä satunnaisesti myös imetysaikana. Lääkärin ohjeen mukaan olisin saanut ottaa sitä 30mg illassa, mutta onneksi pärjäsin 15mg tai puolikkaalla siitä.

Vierailija
4/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan kun olin sellaisella osastolla töissä, jossa hoidettiin myös pienten vauvojen äitejä, niin juuri opamoxia määrättiin imettäville äideille.

Vierailija
5/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille, kun vastasitte. meidän pieni vauva on sairaalassa enkä saa nukuttua kunnolla, vaikka olen ihan väsynyt vietettyäni joka päivä 12h sairaalassa vauva vierellä. sain synnytyksen jälkeen heti 15mg opamoxeja mutta en huomannut kysyä voiko samalla imettää, kun silloin ei vielä tullut maitoa.

Vierailija
6/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon yöuni on tarpeen.

Vierailija
7/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon jaksamista! on tärkeää, että huolehdit omasta jaksamisestasi ja unestasi, niin jaksat huolehtia myös pikkuisesta. onnea ja voimia tähän tilanteeseen!

Vierailija
8/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ettei palstatohtorit korvaa oikeita lääkäreitä. emme voi ottaa vastuuta. ja pitää olla varma, että yölläkin on joku, joka kykenee hoitamaan lasta, jos et herää lääkkeen vaikutuksen takia.

Vierailija
9/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ettei palstatohtorit korvaa oikeita lääkäreitä. emme voi ottaa vastuuta. ja pitää olla varma, että yölläkin on joku, joka kykenee hoitamaan lasta, jos et herää lääkkeen vaikutuksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi