Voinko ottaa Opamoxin yöksi, jos imetän seuraavan kerran aamulla klo 9?
Kommentit (9)
ottaa, mielelään tietysti puolikas jos mahd.
terv sh
minulle määrättiin Opamoxia jo raskausaikana kun en saanut nukuttua ja käytin sitä satunnaisesti myös imetysaikana. Lääkärin ohjeen mukaan olisin saanut ottaa sitä 30mg illassa, mutta onneksi pärjäsin 15mg tai puolikkaalla siitä.
aikanaan kun olin sellaisella osastolla töissä, jossa hoidettiin myös pienten vauvojen äitejä, niin juuri opamoxia määrättiin imettäville äideille.
teille, kun vastasitte. meidän pieni vauva on sairaalassa enkä saa nukuttua kunnolla, vaikka olen ihan väsynyt vietettyäni joka päivä 12h sairaalassa vauva vierellä. sain synnytyksen jälkeen heti 15mg opamoxeja mutta en huomannut kysyä voiko samalla imettää, kun silloin ei vielä tullut maitoa.
paljon jaksamista! on tärkeää, että huolehdit omasta jaksamisestasi ja unestasi, niin jaksat huolehtia myös pikkuisesta. onnea ja voimia tähän tilanteeseen!
muista ettei palstatohtorit korvaa oikeita lääkäreitä. emme voi ottaa vastuuta. ja pitää olla varma, että yölläkin on joku, joka kykenee hoitamaan lasta, jos et herää lääkkeen vaikutuksen takia.
muista ettei palstatohtorit korvaa oikeita lääkäreitä. emme voi ottaa vastuuta. ja pitää olla varma, että yölläkin on joku, joka kykenee hoitamaan lasta, jos et herää lääkkeen vaikutuksen takia.
ottaa.