Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkihöperyys vaivaa

25.09.2011 |

Hei

Onkohan kukaan samanlaisessa tilanteessa?

Olen siinä iässä että kaverit ovat alkaneet lisääntyä ja huomaan että yhteiset viikonloppuohjelmat ovat vähentyneet.

Kuulisin mielelläni kommentteja miten te muut perheettömät juhlitte ja vietätte aikaa kun hyvät ystävät alkavat perustaa perheitä ja kaveriporukassa alkaa reissaaminen ja juhliminen vähentyä.

Vai onko niin että olette samassa tilanteessa kuin minä, että puhelin ei enää pirisekään samaan tahtiin kuin ennen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut saman sillä tavalla, että moni lapsia saanut ei ole enää samalla tavalla yhteydessä kanssani kuin ennen. Toisaalta en oletakaan, että heillä on aikaa samalla tavalla kuin ennen lapsia. Joskus tuntuu kyllä siltä, että joillekin olen "toisen luokan kansalainen", kun minulle ei lapsia ole (vielä) siunaantunut. Ehkä he ajattelevat, ettei meillä ole enää niin paljon yhteistä, en tiedä?

Olisi kiva tietää, minkä ikäinen sinä Naladia olet? Itse kolmikymppisenä olen jo elänyt juhlintavaiheen ja ylipäätään sen, että joka viikonloppu pitäisi olla suunnitelmia tms. Nuorempana kaikki tuollainen olisi voinut vaivata, mutta itse en kaipaa juhlimista tai muutenkaan mitään ihmeellistä. Viihdyn parhaiten ihan tavallisissa kotihommissa mieheni kanssa, viikonloppuillat kuluu esim. dvd:tä katsoen tai kirjaa lukien. Suoraan sanottuna nautin siitä, kun viikonlopuksi ei ole buukattu mitään menoja. ;-)

Kun kerran kirjoitit tänne lapsettomien puolelle, niin sanonpa vielä sen verran, etten itse tykkää tuosta termistä "perheetön". Olen naimisissa, kyllä minulla ainakin on perhe, vaikka lapsia ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi