perustelkaa av-mammat, miksi olette nyt täällä bilettämisen sijaan?
Kommentit (8)
muuten olisin luultavasti bilettämässä.
Ensi viikonloppuna sitten...
ei silloin notkuta viikonloppuja baarissa. Lisäksi en halua tuhlata aikaani kankkusessa makaamiseen. Nyt pääsen aamulla virkeänä (?) ja hyvävointisena ylös ja saan paljon aikaiseksi sängyssä makaamisen sijaan.
ei silloin notkuta viikonloppuja baarissa. Lisäksi en halua tuhlata aikaani kankkusessa makaamiseen. Nyt pääsen aamulla virkeänä (?) ja hyvävointisena ylös ja saan paljon aikaiseksi sängyssä makaamisen sijaan.
Kyllä m' joskus viikonloppuisin vaan lähden. ;)
Tekee hyvää, miksi äitinä ei saa lähteä ulos viihteelle, en käsitä. :D
Masentuneena jäänyt yhteydenpito kavereihin eikä edes juhlituta. En aiemminkaan ole ollut baareissa viihtyvää sorttia mutta nykyiseen flegmaattisuuteen on muitakin syitä. Lisäksi ei tällä hetkellä olisi varaa dokailla.
että onko tämä av kotihiirien ns. kantabaari :)
onko tämä teille viihdettä juhlimisen sijaan?
ja onko täällä aina se tietty sama porukka..eli nämäkin vastanneet ovat samanaikaisesti kommentoineet kiihkeästi aborttikeskustelua ja persuvihaa XD
ootteko koskaan ajatellut että jollain palstalla tulee kinaa jostakin ja vihataan toisia ja tietämättä toisella taas on ylin ystävä vihollisen kanssa jolla on yhteinen kanta jossain muussa asiassa ^^
Vaikka en tässä kaljaa samalla juokaan niin hyvää viihdettä on! Ei malttaisi nukkumaankaan mennä vaikka sairasta olla vielä hereillä.
Kyllä m' joskus viikonloppuisin vaan lähden. ;)
Tekee hyvää, miksi äitinä ei saa lähteä ulos viihteelle, en käsitä. :D
siinä luki MULLA. Jokainen tekee mitä lystää, mulla homma menee näin. Sinne baariin ehtii kyllä, kun tuo nuorimmainenkin tuosta vähän kasvaa.
Paitti että silloinkin kyllä toi kankkusessa makaamisen aika menee harakoille. Mulla on paljon tekemistä, en haluu tärvätä sitä maatessa.
Mulla on kai aika kuiva maku hauskanpidon suhteen, vaikka viinaan menevä olenkin. Juon mieluiten rauhassa kotona viihteen parissa. Tosin en juo nyt kun köyhäilen ja laihdutan.
En ole baarissa/klubilla koska ne on kuolettavan tylsiä ja siellä tapaa ihmisiä joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Omat ryyppykaverini ovat taas kesän jälkeen lentäneet ympäri maailmaa joten ei voi pitää kunnon käkättäjäisiä hyvässä seurassa.
Tässä näitä syitä, tosin en tiennyt että bilettämättömyydelle tarvitsee olla perusteita. :D