Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoja suihinottoon

Vierailija
24.09.2011 |

Toivon siis asiallisia neuvoja!

Luin tuota galluppia suihinotosta, ja aika monet nielee sperman. Onko teillä jokin tekniikka siihen, miten penis on suussa lauetessaan? Minusta olisi kiva pystyä ottamaan sperma suuhun ja nielemään, en pidä spermaa sinänsä ällönä tms, mutta kun se suihkuaa suun takaosaan, meinaan yökätä saman tien. Peniksen pystyn kyllä ottamaan syvällekin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei pidä ajatella liikaa sitä itse tavaraa, itse ainakin koen sen kivana kun voi rakkaalle tuottaa niin mieleistä nautintoa... minäkin pysyn kuulemma ottamaan tosi syvälle.

Oma mieheni ainakin sanoo, että on kiva kun osa tavarasta menee suuhun ja osa kasvoille... ajatukset vain kurissa niin kyllä se menee miten vain ;)

Vierailija
2/6 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ajatukset vain kurissa niin kyllä se menee miten vain ;)"

Voitko tarkentaa, että mitä tarkoitat? Siis kun ongelma on tuo, kun niin herkästi tulee se oksennusrefleksi, sama ongelma myös esim kun hammastahnavaahto valuu kohti nielua, sekin meinaa saada ykät lentämään. Onko minun vaan tyydyttävä siihen, etten voi mieheni tuotoksia niellä? Viime aikoina ollaan muutenkin vaan kehitelty uusia juttuja, ettei 12 vuoden jälkeen kävisi tylsäksi... =)

Ei siis ole mikään iso asia, hyvin sujuu hommat ja mies on tyytyväinen nykyisiinkin rutiineihin, mutta olisi ollut kiva yllättää hänet! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, täytyy varmaan pitäytyä tutuissa kuvioissa! =)

Vierailija
4/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sperma mene nieluun, vaan jää kielen alle. En niel spermaa, vaan käyn sitten sylkäisemässä pois.

Vierailija
5/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, en itse olisi kyllä tullut ajatelleeksi. Täytyy kokeilla piakkoin! ;)

ap

Vierailija
6/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sperma ei pääse lentelemään nieluun. Toinen vaihtoehto on nostaa päätä ylemmäs, jolloin pelkkä terska on suussa, lähempänä huulia. Saa olla melkoinen mälli, että siitä lentää nieluun asti (ja lisäksi pidän kieltä sopivasti nielun edessä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan