Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon te alle kouluikäisten lasten vanhemmat nukutte yössä?

Vierailija
24.09.2011 |

Mä nukun noin 7 tuntia yössä ja aina ihan helvatin väsynyt. Yöllä vielä herään ainakin kerran vessaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävät kyllä toisinaan vieläkin.

Vierailija
2/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo liian vähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-8 kertaa yössä, joten todellista unimäärää vaikea arvioida, ainakin olen hemmetin väsynyt ja saanut kaupan päälle rytmihäiriötkin.

Pari vuotta sitten jouduin heräämään vielä 10-20 kertaa yössä, joten on kai tämäkin parannusta entiseen.

Vierailija
4/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos väsyttää nukun sitten päiväunet samaan aikaan lasten kanssa.

Vierailija
5/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen vauvan nukahtamisesta iltayhdentoista tienoilla ja loppuen taaperon aamuheräämiseen kuuden tietämissä. Mutta kumpikin lapsi heräilee öisin useamman kerran, joten aika rättipoikki kyllä olen. Vaikka mies hoitaakin osan yöheräilyistä.

Vierailija
6/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sikeästi kuin tukki, yleensä ilman mitään heräilyjä välillä. Lapset nukkuvat jo yönsä ja itse olen tosi hyväuninen. Olo on hyvä näin. Uni on tosi tärkeää minulle ja olen heti tosi lyhytpinnainen, kärttyisä, hermostunut jne, jos en nuku kunnolla. En myöskään sairastele oikein ikinä ja uskon, että siihenkin on osaltaan hyvillä unille vaikutuksensa. Vastustuskyky, elimistön toipuminen jne..

Vierailija
7/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän.

Vierailija
8/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen vauvan nukahtamisesta iltayhdentoista tienoilla ja loppuen taaperon aamuheräämiseen kuuden tietämissä. Mutta kumpikin lapsi heräilee öisin useamman kerran, joten aika rättipoikki kyllä olen. Vaikka mies hoitaakin osan yöheräilyistä.

Kyllä se siihen maksimissaan 2h unta kerrallaan menee. 11 maissa kun olen sängyssä ja kuudelta herään ja heräämiset siihen väliin= 5-6h/yö. Ihan liian vähän, varsinkin kun tätä on jatkunut yli vuoden. Oikeasti tarvitsisin 9h unta yössä toimiakseni jotenkin normaalilla tasolla.

Päiväuniin ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
9/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset eivät ole edes ihan pieniä enää mutta varsinkin 3v kuopus herää silti joka yö karjumaan milloin mitäkin, karjuu niin kovaa että herättää herkkäunisen esikoisen varhain aamulla ja jatkaa itse uniaan..minä sitten pomppaan esikoisen kanssa ylös yöllisten heräämisten lisäksi. Eli nukun noin 7 tuntia 1-5 herätyksellä. Lasten vauva-aikaan nähden tämäkin on hyvin.

Vierailija
10/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyksiä on vielä 1-2 (pahimmillaan yli 20, vuorottelin miehen kanssa).

Olen jäänyt kyllä unihäiriöiseksi, en osaa nukkua ilman melatoniinia ja ajoittaisia unilääkekuureja. Nukuen kevyesti ja havahdun kaikkeen. Nukun hyvin vain päivällä joskus 12-14. Otan silloin usein yöunia takaisin.

Meillä 2 vammaista lasta -05 ja -06.

Vierailija
11/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sikeästi kuin tukki, yleensä ilman mitään heräilyjä välillä. Lapset nukkuvat jo yönsä ja itse olen tosi hyväuninen. Olo on hyvä näin. Uni on tosi tärkeää minulle ja olen heti tosi lyhytpinnainen, kärttyisä, hermostunut jne, jos en nuku kunnolla. En myöskään sairastele oikein ikinä ja uskon, että siihenkin on osaltaan hyvillä unille vaikutuksensa. Vastustuskyky, elimistön toipuminen jne..

Ja heräämiset n.3x/yössä,mutta en minäkään sairastele vaikka noin vähän nukun,mutta minulla onkin hyvä yleiskunto, vaikka olenkin väsynyt. Urheilu tekee ihmeitä väsyneenäkin.

Vierailija
12/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina väsyttää. Aina on jotain puuhattavaa lasten nukkumaanmenon jälkeen ja kas, kello onkin puoli kaksitoista... Varmaan jo joku sanoo "oma valinta". Niin kai se sitten on.

Vierailija
13/13 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kotona. Yleensä nukun sellaset 9h, ja se riittää ihan hyvin. Lapsen takia ei ole muutamiin vuosiin tarvinnut enää yöllä heräillä, mutta vessassa olen aina käynyt 1-2 kertaa yössä, ei häiritse kun siihen on koko ikänsä tottunut.

Näin meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi