Tytön nimiä joissa ll, nn tai ii
Ja tietysti sellaisia, jotka ovat mielestänne kauniita.
Itse olen nyt ihastunut nimiin Vella tai Vellamo, mutta mies ei lämpene...
Kommentit (18)
Nella Hilla Katariina Katriina Anniina Fiinu
Fiina
Milla, Nella, Nelli, Ella
Linnea, Nenna, Unna, Sinna
Niina, Iina, Neriina, Loviisa, Liisa, Miina
Anniina? Tykkään uudemmista nimistä, aika lyhyistäkin. Minea Paulina olisi ollut tytön nimi, jos olisin saanut.
Ellen, Nenna, Hanna, Milla, Ulla, Henna, Janna, Miira, Menni, Henni, Janni
sanna, manna, minna, manna, jonna, jenna, johanna, joanna, elli, alli, lilli, ulla, hillevi, miina, niina, tiina, liina, riina, iisa, iira, kiira, mariia, tiia, miaa, piia, riia, kiia, iida
äh, ei jaksa enää
Riina, Lilabella, Lillemor, Lilli, Salli, Elli Nelli, Nella, Salla, Salli, Siina, Iina, Miina, Tiina, Alli, Milla, Helmiina,
Jenilla, Jasmilla, Viia, Miila, Miili, Elmiina, Marilla, Rilla
lällällää-nimet ja ensimmäinen on jo 20 vuotta vanha. Jos saisin vielä lapsia, yhä edelleen lällällää olisi voitolla. En pidä esim. R-kirjaimesta edelleenkään. Meillä ei nähtäisi Vihtoria, Santeria, Ronjaa. Rasmusta tai Karlaa.
Mielestäni näitä on ollut aina.
Salli, Elli, Minna, Sanna, Henna..
Ootteko huomanneet, että nämä "Lälllännää"-nimet ovat muotia.
Anna, Anne, Anneli, Anni, Annika ja Annukka
Ja tietysti sellaisia, jotka ovat mielestänne kauniita.
Itse olen nyt ihastunut nimiin Vella tai Vellamo, mutta mies ei lämpene...
Minni, Ninni,
Ninna, Sinna,
Rinna, Liida,
Miida, Salli,
Fanni, Miida,
Monna, Meanda
Mielestäni näitä on ollut aina.
Salli, Elli, Minna, Sanna, Henna..Ootteko huomanneet, että nämä "Lälllännää"-nimet ovat muotia.
Ei tartte kuin avata sunnuntain Hesari ja joka toinen kersa on nimeltään Lenne, Nelle, Lillan tms.
Juu, kyllähän näitä on nyt muodissa, esim. Ella, mutta on tosiaan ollut jo vuosikymmeniä sitten, esim. Minna. Jostain syystä vaan nämä pehmeät nimet tuntuvat miellyttävän monia, kuten minuakin.
Kiitos vinkeistä, joitakin sellaisia tuli, joita en olisi itse keksinyt. Saa ehdotella lisääkin.
ap
Milla, Senni, Unna, Elli, Lalla, Kiia, Riia, Rinna.
Voi moro mikä Jessica-Jannica-nimi tuo Jessiina...hyh
Nella
Hilla
Katariina
Katriina
Anniina
Fiinu