Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hitossa tämä nyt menee, sovitellusta pvärhasta kyse?!

Vierailija
24.09.2011 |

Olen nyt ollut täysin työtön kesäkuusta alkaen ja saanut ansiosidonnaista työttömyyskorvausta.

Ensi ke olisi seur pvä kun napautan kalenterikuukauden verran työtön työtön-litaniaa liitolle ja saisin pe jälleen korvaukseni.

Mutta otinkinkeikkatyön vastaan eli olen tulevan vkon ma-pe töissä ja suer vkolla ma-ke.

Naputan siis huomiseen su asti tuota työtön-litaniaa ja ma-ke työssä ja muistaakseni kaavake kysyy myös työssäolotunnit..

Mutta saanko pe tuon andiosidonnaisen normaalisti paitsi ma-ke päiviltä?? ja mitä papaeria joudun keikkatyöfirmalta pyytämään ja toimittamaan minne, liittoonko? milloin?

Hitto että kaduttaa tuon keikan vastaanottaminen, seinät juu kaatuu päälle ja palkkatulot olisi erittäin tarpeen, mutta liian hankalalta ja odottelulta tämä vaikuttaa..millä elämme jos en saa ensi pe ansiosidonnaista??

Miehen palkka tulee taas kuun puolivälissä.

Kaiken huipuksi otin selvää tuosta sovitellusta niin sana työskennellä max 28h/vkossa=3 työpäivää ja jos sen yli menee niin soviteltuun ei ole oikeutta.

Kuulostaa siltä että eihän työnteko soviteltuna taloudellisessa mielessä edes kannata kun tuo työnteko-oikeus on niin alhainen vkossa:O

Nii-in, pakko ajatella nimenomaan myös taloudellista puolta, en minä täysiä työpäiviä viitsi raataa pelkän "työn ilosta" ja kutakuinkin + - 0 linjalla, mieluummin olen koko ajan työtön ja lastenikin saatavilla aamuisin/iltapäivisin.

Helvetti:´´(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin merkkaat työtön niiltä päiviltä kun olet oikeasti kotona työttömänä ja sitten työssä ja työtunnit niinä päivinä kuin työskentelet. Tottakai merkkaat sitten työpäivien jälkeen taas työtön jos asia niin on.

Liitolle ainakin palkkatodistus sitten kun sen saat ja voit vielä erikseen pyytää heiltä todistusta josta näkyy työtunnit - esim työsopimusta voi vilauttaa, jos teillä on palkkaraja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme