Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä palstaa taas nykyään vaivaa?

Vierailija
24.09.2011 |

Tarvitsisi tehdä taas pikkasen ylläpidonkin töitä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisi tehdä taas pikkasen ylläpidonkin töitä!

Vierailija
2/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti käynyt, ihan samanlainen taso täällä on ollut:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti käynyt, ihan samanlainen taso täällä on ollut:)

Vierailija
4/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä palsta on muuttunut.

Osa johtuu tietty sattumasta: Kestin ja Auerin tapaukset saivat mammat kuolaamaan ja sitten vielä alkoi palstalaisten kestosuosikki BB.

Vaalien jälkeen odotin PS-propagandan, rasististen ja pakkoruotsiavausten vähenevän, mutta niin ei ole juurikaan käynyt.

Lisäksi minulle on tullut sellainen tunne, että nuoria (ehkä tylsistyneitä lukiolaisiakin) ja uusavuttomia keskustelijoita on enemmän kuin ennen.

Vierailija
5/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen meno näyttäis olevan.

Vierailija
6/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoina hyvinä aikoina täällä oli kunnon keskusteluja ja ihan hulluja juttuja, nykyään joka toisessa aloituksessa nillitetään "kun taas sanoitte rumasti..."

Menkää sinne kaksplussalle olemaan empaattisia ja jättäkään mun av rauhaan!

Vierailija
7/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä palsta on muuttunut.

Osa johtuu tietty sattumasta: Kestin ja Auerin tapaukset saivat mammat kuolaamaan ja sitten vielä alkoi palstalaisten kestosuosikki BB.

Vaalien jälkeen odotin PS-propagandan, rasististen ja pakkoruotsiavausten vähenevän, mutta niin ei ole juurikaan käynyt.

Lisäksi minulle on tullut sellainen tunne, että nuoria (ehkä tylsistyneitä lukiolaisiakin) ja uusavuttomia keskustelijoita on enemmän kuin ennen.

Tarvi aina olla syyttämässä nuoria. Kyllä ne isoimmat höyrypäät löytyy katkerista keski-ikäisistä, pätemisen tarve vaan kasvaa.

Vierailija
8/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapailla palstoilla on keskustelu ala-arvoista. Sellaisilla palstoilla joissa on pakko rekisteröityä on paljon asiallisempaa keskustelua.

Kaksi vuotta sitten tänne tulin KPE-blogin kautta, keskusteluun jossa häntä haukuttiin.

Vierailija
9/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne isoimmat höyrypäät löytyy katkerista keski-ikäisistä, pätemisen tarve vaan kasvaa.

Ja nää jeesus-juttujen jankuttajat ja fanaattiset perussuomalaisten kannattajat.

Vierailija
10/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina tällaisilla

Vierailija - 24.09.11 12:42 (ID 13464475)

vapailla palstoilla on keskustelu ala-arvoista. Sellaisilla palstoilla joissa on pakko rekisteröityä on paljon asiallisempaa keskustelua. Kaksi vuotta sitten tänne tulin KPE-blogin kautta, keskusteluun jossa häntä haukuttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi