Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita perheettömiä, joiden mielestä perheyhteisö on ahdistava?

Vierailija
24.09.2011 |

Koen perheen perustamisen äärettömän kaukaisena ajatuksena, koska en itse viihtyisi siinä yhteisössä.

Lapsuudestanikin mielikuva vanhemmuudesta on se, että äiti ja isä ovat lapsia varten, eikä heillä saa olla muuta elämää. Olin kai onnekas, kun pystyin näin silloin ajattelemaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen perheen perustamisen äärettömän kaukaisena ajatuksena, koska en itse viihtyisi siinä yhteisössä. Lapsuudestanikin mielikuva vanhemmuudesta on se, että äiti ja isä ovat lapsia varten, eikä heillä saa olla muuta elämää. Olin kai onnekas, kun pystyin näin silloin ajattelemaan.

Sähän luot aivan omanlaisesi perhe-yhteisön:) Ei kai niitä vanhempien virheitä ja ahdistavuuksia tarvitse toistaa? MInusta sä yrität perustella omia pelkojasi jotka juontavat lapsuuden kokoemuksista. Voi niinkin tehdä, mutta kyllä perhe on myös suuri tuki ja turva ja rikkauden lähde- ja varsinkin jos lapsuuden perhe on ollut jotenkin vajaa- oma perhe on uusi mahdollisuus

Vierailija
2/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen tästä jo kerran lähtenytkin omille teilleni, mutta ympäristön paineen pakottamana palasin perheen pariin. Nyt odottelen vain seuraavaa tilaisuutta ja valmistaudun siihen kaikenlaisilla käytännön jutuilla, mutta se on hankalaa ja työlästä kun kaikki pitää hoitaa yksin ja salaa, muuten taas joku utelias lähipiirin nuuskija puuttuu asiaan ja suunnitelmani menee persiilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan