Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille köyhien virkistysrahojen arvostelijat

Vierailija
24.09.2011 |

Edelliseen köyhyysketjuun liittyen osa teistä halusi uimahalliliput ja lomat pois sossun asiakkailta, köyhille ei virkistäytyminen kuulu. Itse voin veronmaksajana sanoa ettei mikään ole yhteiskunnan kannalta niin kallista kuin syrjäytyminen. Jos sossurahoista jää perheellä joskus rahaa mäkkärikäyntiin ja uimahallilippuihin niin se on meidän kaikkien kannalta hyvä asia. Ei ole ainakaan lasten vika jos perhe elää tt:n varassa. Köyhyys on kierre ja periytyy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotukena voi saada sekä uimahallilippuja, kuntosalilippuja ja bussilippuja. Mikään itsestäänselvä etuus se ei ole. Ne on kuitenkin niin pieniä summia myös veronmaksajille (johon ryhmään itsekin siis kuulun), että mieluusti suon tuollaiset extrat ihmisille, mikäli sillä edes joku välttää totaalisen syrjäytymisen.

Vierailija
2/9 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen köyhyysketjuun liittyen osa teistä halusi uimahalliliput ja lomat pois sossun asiakkailta, köyhille ei virkistäytyminen kuulu. Itse voin veronmaksajana sanoa ettei mikään ole yhteiskunnan kannalta niin kallista kuin syrjäytyminen. Jos sossurahoista jää perheellä joskus rahaa mäkkärikäyntiin ja uimahallilippuihin niin se on meidän kaikkien kannalta hyvä asia. Ei ole ainakaan lasten vika jos perhe elää tt:n varassa. Köyhyys on kierre ja periytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en malta jättää kertomatta, että mäkkäreissä ja uimahalleissa voi käydä jopa rutiköyhiä thaimaalaisia marjanpoimijoita ja upporikkaita venäläisiä nousukkaita. Molempia olen nähnyt.

Voiko joku sossuntukien väärinkäytön kauhistelija kamalampaa kuvitella?

Vierailija
4/9 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en malta jättää kertomatta, että mäkkäreissä ja uimahalleissa voi käydä jopa rutiköyhiä thaimaalaisia marjanpoimijoita ja upporikkaita venäläisiä nousukkaita. Molempia olen nähnyt.

Voiko joku sossuntukien väärinkäytön kauhistelija kamalampaa kuvitella?

ovat maksaneet uimalippunsa itse.

Vierailija
5/9 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tajua, että eikös jokainen saa päättää itse, mihin ne lakisääteiset tukensa käyttää? Vai aletaanko nyt kyttäämään myös mm. äitiyspäivärahoja; "ahaa, olet ostanut levyn Fazerin Sinistä...se ei ole pakollinen ostos, joten otetaas vastaava rahasumma pois tältä kuulta. Ja mitä ihmettä sinä olet ravintolassa tehnyt, eihän veronmaksajien rahoja sovi käyttää sellaiseen??"

Jotain rajaa, kiitos. Sossusta saa rahaa tiliotteita vastaan ja siellä nähdään koneelta mm. Kelan päätökset suoraan, eli väärinkäytösten prosentti on mitätön.

Vierailija
6/9 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi harkita faktojen päivittämistä...

Vierailija
7/9 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä lojuminen elämäntapa. Kaikilla on samat mahdollisuudet kouluttautumiseen.

terv. akateeminen paskasta noussut

Vierailija
8/9 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä lojuminen elämäntapa. Kaikilla on samat mahdollisuudet kouluttautumiseen. terv. akateeminen paskasta noussut

mm. sairauden ja vamman vuoksi. Millä tavalla ne ovat itseaiheutettuja?

EHkä kannattaa joskus riisua mustavalkolasit pois akateemisenkin.

Vierailija
9/9 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi harkita faktojen päivittämistä...

Mars töihin. Avoimia paikkoja on tälläkin hetkellä tuhansia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan