Sanotko koskaan lapsillesi kuinka hyvä tuuri sinulla on käynyt
kun olet saanut juuri hänet lapseksesi?
Itse käytän tosi usein tuota sanontaa ja just viimeksi eilen lapselle (9v) tuli joku rakkauskohtaus kun kehui minutkin maasta taivaaseen maailman parhaaksi äidiksi, ja kuinka hyvä tuuri HÄNELLÄ on käynyt jne.
Ihanaa vastapainoa kun välillä alkaa näkyä jo esimurkun kiukuttelukin.
Kommentit (10)
Mitä sanoja muut sitten käytätte omissa hellyydenpuuskissanne (lapsille)?
ap
mutta kyllä mä lähes joka päivä pojalleni kerron että rakastan häntä eniten maailmassa ja ihanaa kun on minun poikani. Poikakin sitten välillä heltyy kertomaan kuinka rakastaa minua tai isäänsä =)
lapsilleni, joita on kolme, joka päivä, että heitä rakastan. Ja monesti sanon, että oon niin onnellinen, kun mulla on teidät. Ja että miten mulla voi ollakkin näin ihanat lapset!
mutta sanonpa heti tänään. Kiitos ap.
että minulla on adoptoidut lapset, joten periaatteessa olisin voinut saada jonkun muunkin - vaikka kyllä nää niin omilta tuntuu, että tiedän että ovat juuri meille tarkoitetut!
miten ihanaa on olla juuri heidän äitinsä ja miten onnekkaita me olemme, kun saimme heidät:) Tuntuvat tykkäävän, vaikka isoja jo ovatkin.
muistuttavat, että kuka tahansa minun kasvattamani lapsi olisi kiva ja ihana :-).
huono tuuri.
Yksi lapsistani on poikkeuksellisen ihana tapaus (myös esim. opettajien ja kavereidensa vanhempien mielestä), toiseen taas on osunut kaikki onnettomat geenit - enpä hankalampaa ihmistä koskaan ole tavannut. Mutta rakastan kumpaakin yhtälailla - toisen kanssa elämä vaan on niin paljon mukavampaa ja se tulee kyllä sanottuakin.
sanon lapsille usein että onpa minulle käynyt hyvä tuuri kun olen saanut kolme maailman ihaninta lasta! Ja päivittäin sanotaan että rakastetaan, lapset usein ehtivät ensin.
Usein kiitän häntä, että muutti meille (ja ihan siis itse hänet synnytin).