Onko näin vanhana ja vakiintuneessa parisuhteessa enää mahdollista kostua pikkuhousut märäksi?
Muistan, miten parikymppisenä pelkkä kosketus saattoi saada pikkuhousut märiksi, posket punoittamaan ja haluamaan seksiä, niin että teki kipeää.
Nyt on ikää 36, lapsia, 13 vuotta saman miehen kanssa. Halu on laimeaa, en kostu enää ikinä tarpeeksi puhumatakaan siitä, että sillä tavalla kuin nuorempana. Kaikki kosketus alapäähän tuntuu lähinnä epämiellyttävältä, esileikki koskettamalla on mahdotonta, usein yhdynnän aikana sattuu. Vaikka tekisi mielikin, niin ei se paljon sen kummempaa ole...
Onko se ikä vai hormonit (imetän vielä nuorinta) vai vakiintunut parisuhde? Voi miten kaipaan sitä kuumottavaa kiimaa nykyisen puurtamisen sijaan.
Kommentit (11)
Vanhuus ei tule yksin, mutta apu löytyy apteekista.
mutta se on ihan eri asia. Sehän vain mahdollistaa seksin, vaikken itse olisi siihen valmis. ap
Olen 42v, imetän nuorimmaista, ollaan mieheni kanssa oltu reilu 14 v yhdessä ja housut kastuu nytkin kun aattelinkin tulevaa ens yötä yhdessä...
ei se siita sen kummemmaksi enaa muutu..
15 vuoden jälkeenkin mutta henkisesti valitettavasti ei, ei vaan nappaa, vaikkei miehessä yhtikäs mitään vikaa olekaan. Kahdehdin niitä, joilla pitkässä suhteessa kumppanuuden jne. lisäksi tämäkin puoli pelaa.
ja aikaa myöten seksi on vain parantunut. Kannattaa hakea apua haluttomuuteen / seksittömyyteen? Vaikka et uskoisi, se on elämän suola.
..että noi hormonitkin saattaa tehdä osansa tossa sun tilanteessa.
Meillä 11v. takana, edelleen tiettyyn aikaan kuusta (yleensä ovulaation aikaan), kostuu housut pelkästä ajatuksesta.. siis oman miehen ajattelusta. :) Mut eipä kostunu sillon ku käytti hormonaalista ehkäisyä, joten nyt kumit pelissä.
Voiskohan olla että ne on sulla ne hormonit jotka tekee tuon. Ehdottomasti myös sitä liukkaria mukaan ettei satu..
yhdessä reilut 15 vuotta. Välillä ei niinkään himota, mutta seksiä säännöllisesti silti - aina se kivaa on, kun siihen ryhtyy.
Kun sitten aina välillä tiedän etukäteen, että seksiä on tiedossa, alkaakin kiinnostaa eri lailla. Kuvittelen, mitä kaikkea mies voisi tehdä jne. Ja silloin kyllä kostun ihan yhtä lailla kuin alkuaikoinakin... Usein avain on se, jos lapset eivät ole kotona ja tietää, että saa puuhastella ihan rauhassa. Yleensä iltaisin on niin väsynyt, että etukäteen ei juuri kostu, mutta päivällä/aamulla toimii hyvinkin.
Meillä yksi avain seksin piristymiseen oli, kun ostin sellaisen "lelupakkauksen" pariskunnille - siitä saatiin kyllä uutta virtaa, kun testailtiin uusia laitteita. Ei käytetä läheskään joka kerta, mutta silloin tällöin piristää.
Eli kyllä, on mahdollista saada pikkuhousut kostumaan, mutta se vaatii minulle sen, että tiedän odotella seksiä ja mietin aktiivisesti, mistä kosketellaan - ja ehkä vähän fantasioinkin (ihan omasta miehestä, mutta sellaista, mitä hän ei välttämättä koskaan tee).
ja imetän myös.
Mutta imettäminen on sama kuin nainen olisi vaihdevuosissa. Että kyllä se vielä siitä imetyksen jälkeen alkaa pelittämään, luotan siihen. Toisaalta ei kiinnosta paljon ne vaihdevuodet..
Joten kiva kuulla että vaihdevuodetkaan ei vie multa haluja =)
t: se 42v imettäjä, joka lähtee nukuttamaan kuopusta ja oottamaan isäntää sänkyyn
Luulen sen omalla kohdallani johtuvan siitä, että meis ei jaksa panostaa enää. Sen mielestä esileikki on sama kuin tunkee rajusti kätensä mun housuihin. Ei tee mieli sitä miestä ei.