Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko siirryt FBsta Google +ssaan?

Vierailija
23.09.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+:aan

Vierailija
2/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.antifacebook

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän leipäännyn Facebookiin, sitä varmempi olen, että palaan puhtaasti perinteisen sähköpostin ja perinteisen Skypen/Messengerin käyttöön. Toimivat ja ajavat asiansa paljon paremmin kuin Facebookin chat tai viestit. Ja päivitysten lukemiseen olen vähän kyllästynyt.

Eli en vaihtaisi toiseen samanlaiseen vaan ottaisin askeleen taaksepäin toimiviin palveluihin.

Vierailija
4/8 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että suurinosa ihmisistä ei ole kokeillut Google plussaa eikä näinollen oikein tiedä mikä se on.

Se ei siis ole Facebook. Sieltä voi kommunikoida sähköpostitse myös niille joilla ei ole Google plus tiliä. Siellä on Skypen kaltainen videopalvelu joka soveltuu erityisesti ryhmätöihin kotona tai koulussa koska se mahdollistaa teksti/excel tai piirrustus dokumenttien editoimisen yhdesä muiden kanssa.

Google plussassa ei ole "seiniä" kuten facebookissa. Se on hyvin erilainen ja mukavasti yhdistetty juuri gmail sähköpostipalveluun.

Vierailija
5/8 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiili, mutta en ole vielä muuten tutustunut. En ajatellut mitenkään "siirtyä" sinne, mulla on kykyä käyttää erilaisia viestintävälineitä rinnakkain.

Vierailija
6/8 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jo sielä, mutta kavereista ei juuri kukaan ole sielä vielä. Paljon paremman oloinen kun facebook..

Vierailija
7/8 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee julkisesti mitään sellaista mitä teen netissä salaa, eli bloggaan ja luon kotisivuja jne. En halua niitä koskaan yhdistettävän nimenomaan minuun, joten en liity google+:aan.

Vierailija
8/8 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla siellä profiili, mutta en ole vielä muuten tutustunut. En ajatellut mitenkään "siirtyä" sinne, mulla on kykyä käyttää erilaisia viestintävälineitä rinnakkain.