Olenko raskaana? En kai!!
Söin minipillereitä tammikuusta syyskuun alkuun. Mies steriloitiin kesäkuussa ja hän sai syyskuussa juuri todistuksen, että on steriili...
Minulla ei ole ollut menkkoja sitten huhtikuun... Ei vieläkään. Hirvittää!
Meillä on neljä lasta joista nuorin alle kaksi vuotias.
Kommentit (6)
oireettomasta raskaudesta?
Olen juuri laihtunut noin 5 kg, ei mitään oireita, ei pahoinvointia, ei rintojen aristusta tms. Vain menkkoja ei kuulu, ei näy. Muuten ne ovat aina olleet tosi säännölliset, reisaksi asti.
Antakaa nyt jotain ensiapua tähän mietintään.
Olen alkanut epäillä että tunnenko kenties sikiön liikkeitä alavatsassani, kun tuntuu, että siellä liikehtii jotakin. Vai ovatko sitten kuitenkin suolenliikkeitä? Minulla on ylipainoa vielä noin 4 kg, joka keskittyy nimenomaan tuohon alavatsaan.
Oikeasti, ajatukset piinaavat. Olisinpa ostanut päivällä sen testin. Siinä onkin yksi pulma, en mitenkään haluaisi mennä tämän pienen kylän apteekkiin ostamaan testiä...
sulla vikat menkat huhtikuussa ja mies steriloitu kesäkuussa, niin olisit raskautunut toukokuussa. Silloin kyllä raskaus jo niin pitkällä, että varmasti huomaisit odottavasi.
Niin mäkin ajattelen ja toivon!
Mutta silti...
Kai mun on huomenna mentävä se testi ostamaan. Ei vaan huvittais, kun en haluais ajatella koko asiaa... Plaah.