Onko noloa julkaista parin kuukauden välein itsestään kuva ig
Kommentit (14)
En ymmärrä miks joku haluais tyrkyttää omaa naamaansa muille jatkuvasti , itserakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jotkut julkaisee kerran viikossakin
Ja monet ihan joka ikinen päivä. Ja se on naurettavaa.
Ei se ole noloa, jos sulla on siellä jotain muitakin kuvia. Mutta jos sun feedi on pelkkää sun omaa naamaa (niinkun valitettavan monella nykyään on), niin se on kyllä vähän noloa. Se antaa sellaisen vaikutelman, ettei sun elämässä ole mitään muuta sisältöä, kuin se oman naaman laittaminen ja kuvaaminen. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks joku haluais tyrkyttää omaa naamaansa muille jatkuvasti , itserakkaus?
Olen huomannut että naamansa tyrkyttäjillä on yleensä huono itsetunto. Koittavat hakea hyväksyntää ja itsetuntoboostia tykkäysten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että naamansa tyrkyttäjillä on yleensä huono itsetunto. Koittavat hakea hyväksyntää ja itsetuntoboostia tykkäysten kautta.
Tämä on totta. Tiedän sen, koska teen itse näin
No ei kai, monet laittaaa monta joka päivä.
Siis vaikka neljän lapsen äiti, työssäkäyvä, kai vapaa- aikansa photoshoppaa kuviaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten haluavat vain esitellä kauneuttaan? Onko siinä jotain väärää jos rakastaa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää se on
Julkaisen itsestäni kuvan monta kertaa päivässä. Ruokalautasesta, aamukahvista, millainen jööti tupsahti pönttöön, joku kuva pihalta kukista. ja naamakuvia tietenkin. Parodioin kuulema joidenkin fb ig käyttäytymistä. Ei en tee niin.
Ei ole noloa. Yksi tuttu postaa itsestään monta kuvaa joka päivä. Jokaisessa kuvassa sama ilme huulet tötteröllä ja samanlainen poseerausasento. Se on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuvaan yleensä peppuani. Jos ig:n säännöt vaan antaisivat myöden, näkisivät seuraajani myös peppureikäni.
Erna, some
Ei. Jotkut julkaisee kerran viikossakin