Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa julkaista parin kuukauden välein itsestään kuva ig

Vierailija
11.08.2022 |

Onko se jotenkin huomiota herättävää

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jotkut julkaisee kerran viikossakin

Vierailija
2/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miks joku haluais tyrkyttää omaa naamaansa muille jatkuvasti , itserakkaus?

Vierailija
4/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jotkut julkaisee kerran viikossakin

Ja monet ihan joka ikinen päivä. Ja se on naurettavaa.

Vierailija
5/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Senkun lisäät.

Vierailija
6/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole noloa, jos sulla on siellä jotain muitakin kuvia. Mutta jos sun feedi on pelkkää sun omaa naamaa (niinkun valitettavan monella nykyään on), niin se on kyllä vähän noloa. Se antaa sellaisen vaikutelman, ettei sun elämässä ole mitään muuta sisältöä, kuin se oman naaman laittaminen ja kuvaaminen. Sori vaan.

Vierailija
7/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miks joku haluais tyrkyttää omaa naamaansa muille jatkuvasti , itserakkaus?

Olen huomannut että naamansa tyrkyttäjillä on yleensä huono itsetunto. Koittavat hakea hyväksyntää ja itsetuntoboostia tykkäysten kautta.

Vierailija
8/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että naamansa tyrkyttäjillä on yleensä huono itsetunto. Koittavat hakea hyväksyntää ja itsetuntoboostia tykkäysten kautta.

Tämä on totta. Tiedän sen, koska teen itse näin

Vierailija
9/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai, monet laittaaa monta joka päivä.

Siis vaikka neljän lapsen äiti, työssäkäyvä, kai vapaa- aikansa photoshoppaa kuviaan

Vierailija
10/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten haluavat vain esitellä kauneuttaan? Onko siinä jotain väärää jos rakastaa itseään?

Vierailija
11/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää se on

Vierailija
12/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisen itsestäni kuvan monta kertaa päivässä. Ruokalautasesta, aamukahvista, millainen jööti tupsahti pönttöön, joku kuva pihalta kukista. ja naamakuvia tietenkin. Parodioin kuulema joidenkin fb ig käyttäytymistä. Ei en tee niin.

Vierailija
13/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Yksi tuttu postaa itsestään monta kuvaa joka päivä. Jokaisessa kuvassa sama ilme huulet tötteröllä ja samanlainen poseerausasento. Se on noloa.

Vierailija
14/14 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuvaan yleensä peppuani. Jos ig:n säännöt vaan antaisivat myöden, näkisivät seuraajani myös peppureikäni.

Erna, some