Lue keskustelun säännöt.
Kerrankin kun meinasin minäkin mennä kirppikselle myymään
23.09.2011 |
niin en saanut enää pöytäpaikkaa. Koulun vanhenpainyhdistyksen kirppis.
Pari vuotta sitten myyjiä oli vain kourallinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla