Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun tai miehesi isovanhempia vielä elossa

Vierailija
23.09.2011 |

nautitko heidän seurastaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista tilannetta kuin minulle että mieheni mummo on nuorempi kuin minun isäni???

Vierailija
22/23 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat on kaikki elossa, mulla ainoastaan toinen mummo on elossa. En ole häntä nähnyt nyt muutamaan vuoteen, mutta on kuulemma nykyään niin muistamaton että ei välttämättä tunnista omia lapsiaankaan enää.:( Miehen isovanhemmat on ihan ok, mutta en nyt mitenkään erityisesti heidän seurastaan nauti vaikka ihan mukavia ovat.

muistamaton henkilö osaa kuitenkin vielä nauttia ihmisten seurasta ja varmasti piristyy vieraista, vaikka ei ihan kokonaan muistaisikaan, keitä he ovat! Älä ainakaan tästä syystä jätä vierailuja väliin! Ja useimmat vanhukset nauttivat lasten seurasta suunnattomasti, eikä lasten tarvitse edes varsinaisesti seurustella mummun kanssa, vaan lasten leikkien seuraaminen riittää!

välimatkat vaan on niin pitkät että ei ole tullut käytyä mummon luona piiitkään aikaan. Hän ei ole esim. koskaan nähnyt mun miestä ja lasta. Mutta silloin kun asuin lähempänä niin tykkäsin kyllä aina käydä hänen luonaan vaikka jo silloin hänellä oli paljon ongelmia muistin kanssa. Ehkäpä täytyisi tämän vuoden puolella käydä hänen luonaan, luulenpa että ei enää kovin pitkään elä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista tilannetta kuin minulle että mieheni mummo on nuorempi kuin minun isäni???

mutta mun isäni on suurin piirtein saman ikäinen kun mieheni isovanhemmat. Ja mun ja siskoni välinen ikäero on saman verran kuin siskoni ja anoppini välinen ikäero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi