Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi työpaikoilla on pakko järjestää "pakollisia" iltamenoja=

Vierailija
23.09.2011 |

miehet ja naiset yhdessä, poissa kotoa yötä, alkoholia ja saunomista.

Ei ihme että tulee suhteita. Onko nämä tosiaan pakollisia, eikö sitä tiimihenkeä voi saada muutenkin aikaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy mieheni kanssa noissa naimailloissa.

Vierailija
2/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman viinaa ei kai tiimihenkeä saada aikaan. Kuitenkin sitten osalla mopedi karkaa käsistä ja töpeksittyä tulee, kuten esim. pikkujouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hauskoja. Ihmiset tutustuu toisiinsa ja sen jälkeen on kivempi tehdä pitkään taas töitä yhdessä. Ei kaikki riisu housujaan niissä! Osa aina, mutta suurin osa ei todellakaan.

Vierailija
4/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näät, ettei niitä suhteita noin vain tule. Ja huomaat, että työporukan kanssa on ihan kiva joskus nähdä muutenkin kuin töissä. 99% ihmisistä ei järjestä itseään työpaikkasuhteeseen, koska ovat ainakin niiltä osin järkeviä. Se 1% järkkäisi sen suhteen vaikka aidanseipääseen, jos siihen tilaisuus tulisi.

Vierailija
5/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en tiedä, millaista siellä sitten käytännössä olisi. Ehkäpä joku päivä osallistunkin, mutta nyt kun olen jo päivät pois, niin ei huvita viettää vielä vapaa-aikaakin työkavereiden kanssa, vaan pyhitän sen mieluusti lapsille ja miehelle.

Vierailija
6/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on joka tapauksessa yötä päivää "yhdessä" työkavereidensa kanssa, muutaman kuukauden putkeen kerrallaan. Ja promilleraja on pyöreä nolla.

Omassakaan työpaikassani tuollaisia "tiimihengen kohottamisjuhlia" ei katsota tarpeelliseksi.

Vierailija
7/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miesvaltaisella alalla, ja aika tiheästi saunailtoja joissa ryypätään ja meno on ihan kiva, ei mitään pervoa.

Vierailija
8/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman näkemykseni mukaan sekoilijat on yleensä niitä jotka muutenkin käyvät harvakseen ulkona. Kun kerran sitten pääsevät/ lähtevät niin juovat porukan mukana liian nopeasti ja liian isoja määriä. Ja lopputulos on juurikin sitä ristiin rastiin nussimista, yrjöilyä yms.

Vierailija
9/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purjehtimista, golfia, seikkailurataa ja kuumailmapalloilua. Kaikkea sellaista mitä ei tulisi muuten tehtyä ja joka on aika kallista. En jäisi pois kuin ehkä puolikuolleena ja hauskaa on ollut.

Parin päivän purjehdus tekee tiimihengelle niin hyvää kun on vedetty myrskyssä karille ja selviydytty. Ei paljon jaksa vittuilla töissä työkavereille kun ollaan oltu samassa veneessä.

Vierailija
10/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purjehtimista, golfia, seikkailurataa ja kuumailmapalloilua. Kaikkea sellaista mitä ei tulisi muuten tehtyä ja joka on aika kallista. En jäisi pois kuin ehkä puolikuolleena ja hauskaa on ollut. Parin päivän purjehdus tekee tiimihengelle niin hyvää kun on vedetty myrskyssä karille ja selviydytty. Ei paljon jaksa vittuilla töissä työkavereille kun ollaan oltu samassa veneessä.

t. purjehtija

Vierailija
11/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä raksalla te ootte töissä, jos siellä käyttäydytään kuin idiootit ja vaan juodaan ja naidaan?

Vierailija
12/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä maksimissaan 4 päivää kerrallaan selvinpäin uudessa työpaikassa aloittamisensa jälkeen. Ja muut työpaikalla istuvat iltaa useamminkin. N ehkä 4 kertaa viikossa.

Taitaa käydä niin että mies saa valita joko viinan tai vaimon. Ei tuollaista kauaa jaksa katsoa. Koko talouden pyörittäminen on jäänyt mun harteilleni. Siivoaminen, kaupassakäyminen, ystäväsuhteiden ylläpito ym. Mies tulee sitten voivottelemaan aina kun jotain töpeksii. Haluaa sääliä. Jonka jälkeen taas häipyy kaljalle. Nytkin on varmasti starttaamassa kavereidensa kanssa iltaa istumaan. minä täällä kuumeessa toista päivää...kaupassakäynnit ym. Eikä ole kertaakaan edes kysynyt että miten voin. Liekkö edes viimeyönä kotiin tullessaan tajusi että olen kuumeessa.

Hyi helkutti. Ihan etoo.

Vierailija
13/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meidän porukassa mitään ristiinnaimisia tapahdu!

Vierailija
14/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ilonpilaajien kannattaakin jäädä pois niistä tai heidän, jotka eivät hallitse käyttäytymistään, vaan naivat ja juovat liikaa.

Vierailija
15/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika huono ilmapiiri, työkaverit kantelivat toisistaan eikä mitään luottamusta, lisäksi kun ikäjakauma on aika iso niin nuorten näytti olevan vaikea suhtautua kokeneempiin tekijöihin. Sitten pomo buukkasi kaikkien aikojen ensimmäisen yli yön "seminaarin". Koska siellä yövyttiin, tiukkapipoisimmatkin vetivät melkoiset kännit (koska ei ollut huolta siitä, missä kunnossa menee kotiin ja osaako sinne ollenkaan, vaan sänky oli lähellä) ja yön mittaan kaikenlaista jaettiin. Ei kuitenkaan ruumiin nesteitä - ei tapahtunut minkäänlaista ristiinnaimista tms. Yhdet ystävälliset pakit bongattiin, siinä kaikki. Vaikka jakauma 50/50.

Sen jälkeen tunnelma on oikeasti ollut paljon vapautuneempi. Ehkä se auttoi, kun nuoret näkivät, että vanhatkin voi sekoilla. En olisi ikinä uskonut, mutta se auttoi paremmin kuin mitkään aiemmat yhteishengen luomisen yritykset.

Vierailija
16/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nostavat ryhmähenkeä, ovat virkistäviä.

ollaan miehen kanssa molemmat omien työpaikkojemme menoissa kuljettu, ei niitä paljon ole, mutta pari vuodessa miehellä, minulla samoin ja muuutama työmatka päälle. kumpikaan ei olla ristiin siellä naitu, ryypätty tms. me käytiin viime reissulla yhteissaunassa, ei todellakaan ollut mitään säpinää siellä. itsestä se on kiinni, miten käyttäytyy, ei siellä kukaan tule väkisin naimaan. itselläni ei ole mitään flirttiä työpaikalla, miehestä en tiedä, mutta uskollinen tuntuu olevan. ja todellakin kerroin olleeni yhteissaunassa, oli mulla tosin pyyhe päällä, kuten muillakin naisilla, miehet oli alasti.

Vierailija
17/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ilman noita iltamia minulla ei taitaisi olla elä'mää kodin ulkopuolella nyt kun asutaan kauempana kotoseudusta..

Vierailija
18/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa organisaatiossani (markkinointi), ellei sitä lasketa jos ollaan jossain yhteistyökumppanien kanssa työmatkalla. Silloin olisi epäkohteliasta vain jäädä omaan hotellihuoneeseensa. Mutta niillä reissuilla ei juurikaan ole vapautta itse valita mitä siellä tehdään, ei hyvää maaperää kännisuhteille.

Vapaaehtoisia iltamenoja on vaikka kuinka paljon, ja niiden aikana tapahtuukin sitten paljon enemmän.

Vierailija
19/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan yön yli -reissuja mutta muuten tiimin kesken illanvietto pari-kolme kertaa vuodessa ja aina on ollut ihan hulvattoman hauskaa. Uskon että juuri näiden yhteisten iltojen takia meillä on loistava yhteishenki ja tsemppi ja oikeesti kivaa töissä vaikka kiire on kova ja se stressaa. Ollaan oltu pilkillä, maalaustalkoissa, mönkkärisafarilla, keilaamassa yms. Ja monesti sauna päälle. Kukaan ei ole vetänyt juomista överiksi eikä kukaan ole nainut kenenkään kanssa. Ihme asenne että illanvietoissa automaattisesti harrastettaisiin seksiä.

Olen itse ollut jopa työmatkoilla ulkomailla (asiakaskäynneillä) jonkun miespuolisen kollegan kanssa kaksistaan eikä ole tullut mieleenkään harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
20/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltavuoro voi muka olla pakollinen? Kenenkään ei ole pakko mennä noihin seminaareihin ym. työajan ulkopuolella.

Toisekseen ihmettelen että oletteko te aikuisia ja missä oikein olette töissä???? Olen ollut työelämässä 25 vuotta ja monenlaisissa organisaatioissa ja kaikissa on kyllä ihan keskitytty työasioihin silloin kun niiden aika on ollut. Ei työasioiden puitteissa ryypätä, rällätä ja naida. Kyllä aikuiset fiksut ihmiset osaavat käyttäytyä - tai ainakin heidän pitäis osata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme