Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki toimittajat, rehellinen kysymys :)

Vierailija
23.09.2011 |

Kuinka monta toimittajaa (siis minkä tahansa median toimittajaa) täällä kirjoittelee? Itse olen toimittaja, ja huomaan selvästi, että muutama muukin on samassa ammatissa. Esim. monet tietävät tarkasti mediamaailman kuviot ja henkilöt, osaavat analysoida hyvin median toimintaa (selvästi sisältä päin). Varmasti on myös rikostoimittajia joukossa, koska rikosoikeudelliset prosessit osataan kuvata niin täsmällisesti ja ilman lakimiehille tyypillistä koukeroista kieltä.

Eli kaikki mammalomalla olevat toimittajat ne muut media-alan ihmiset, jotka täällä roikkuvat, käsi ylös rohkeasti :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen toimittaja.

Vierailija
2/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en paljasta enempää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkäpä myös muiden alojen ihmiset tietää mediamaailman käytännöistä kuin vain toimittajat. Rikosoikeuteenkin voi perehtyä itse ja hetki murhainfossa valistaa enemmän kuin vuosi av-palstalla.

Se, että tietää numerolehden toimittajien omat salarakas-jutut tai muita asioita ei vaadi toimittajan koulutusta. Ihmisillä kun on itse tapana levitellä juttujaan kavereilleen ja kevereilla kavereille ja...

Vierailija
4/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammalomaileva paikallislehden toimittaja.

Vierailija
5/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja surffaa täällä työaikanakin etsimässä puheenaiheita. Lisäksi täältä saa usein tiedon asioista ennen kuin mikään verkkolehti on ehtinyt edes uutisoida.

Vierailija
6/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai se on aika tyhmä toimittaja joka ei suosituimmilla nettipalstoilla roiku. Roikkuminen voi alkaa esimiehen kehotuksesta, mutta jäähän tänne koukkuun.

Sitten syntyy vaikutelma, että täällä puhuu "syvät rivit", että maan "pulssin" saa otettua nettikeskusteluista (Ja faktat wikipediasta). Ja sittenhän saakin aika paljon jutunjuurta, oli media, ja aihe, mikä tahansa.

Pari vuotta täällä AV:llä roikkuneena en enää usko, että suomalaiset (naiset) ovat niin yksinkertaisia tai heidän elämänsä niin surkeaa kuin palstan aineisto antaa ymmärtää.

Vierailija
7/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa kullanarvoista tietoa välillä!

Käyn joka päivä ainakin kahdesti työajalla.

Vierailija
8/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen muutenkin media-alaa, mutta en hae täältä aiheita juttuihini. Kunhan tapan aikaa :)

Vierailija
9/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks friikku (mammalomalla), joka seuraa palstaa. Erittäin harvoin kyllä kirjoittelen, mutta lueskelen. Ihan ilmiönä kiinnostaa.

Vierailija
10/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi hoitovapaalainen toimittaja. En minäkään täältä ikinä aiheita etsi, kunhan huvikseni surffailen.

Vierailija
11/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
12/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä on helppo tehdä luppoaikana duunissa ja näyttää siltä, kuin tekisi töitä...

-tv-toimittaja-

Vierailija
13/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äidinkielenopettaja osaa myös kirjoittaa ammattinsa oikein..."

T. Äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja, äidinkielen opettaja ja lehtori :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan