Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks kukaan lukenu Tuomas Vimman kirjoja?

Vierailija
23.09.2011 |

Aattelin ostaa miehelle synttärilahjaks, ja ois kiva kuulla minkälainen kirjailija kyseessä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut kirjoittajan. Noussut *usi päähän joten siksi en osta yhtään ainutta hänen kirjaansa.

Vierailija
2/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ainakaan niitä menis suosittelemaan. Kaikkien artikkeleiden perusteellakin tyyppi tuntuu turhan julkisuushakuiselta persoonalta ja erikoisuudentavoittelijalta, enkä ole vakuuttunut hänen kirjallisista lahjoistaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen olen lukenut. Njaah, olihan se ihan ok, oudohko tosin :). Ei kuitenkaan niin hyvä, että olisin mitään muuta hänen teoksistaan lukenut sen jälkeen.

Vierailija
4/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat niin huonoja, että kahlasin ne läpi. Todella turhaa lätinää. En millään voi suositella. Osta miehellesi jokin dekkari, mausta riippuen Remes tai Reijo Mäki (ovat totisesti erilaisia).

Tai sitten jos tykkää pieruhuumorista, niin Juoppohullun päiväkirjoja.

Vierailija
5/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas huonoja kokemuksia. ehkä mä mietin jotain muuta.

ap

Vierailija
6/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onkohan sillä useampia. Eli Helsinki 12 sekä Gourmet tais olla se jälkimmäinen.

Mä tykkäsin. Ei ne mitään korkeakulttuuria ole vaan aika sellaista kepeää ja roisia tekstiä. Enemmän just miesten makuun varmaankin.

Outoja ne on, osittain jopa todella oudon puolelle menee tapahtumat. Mutta ihan ookoo "viihdelukemista"

Vierailija
7/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa päähenkilö vuokrasi huoran, mahdollisimman vanhan ja rumannäköisen, eikä pannut tätä vaan kehotti naisen kontalleen ja ratsasti tällä niin kauan, että nainen oli ihan hikimärkä eikä jaksanut enää liikkua. Että näin kepeää juttua Vimman kirjoissa. Ei mua ainakaan viihdyttänyt.