Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostele mun aamiainen (olen raskaana)

Vierailija
23.09.2011 |

Onko raskaana olevan aamiaiseksi liian runsas mielestänne (rv 32)?

-2 kaksitäysjyväleipää (25% margariinia ja juustoa)

-omena

-maustamaton jugurtti 2 dl

-2 rkl tavallista mysliä

-kuppi kahvia

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskaana olevan aamiaiseksi liian runsas mielestänne (rv 32)? -2 kaksitäysjyväleipää (25% margariinia ja juustoa) -omena -maustamaton jugurtti 2 dl -2 rkl tavallista mysliä -kuppi kahvia

No kyllälevitettä voisi laitaa leivän päälle vähän vähemmän kuin 25% prosenttia leivästä. Ihan ohut kerros riittää liimaamaan sen juuston paikoilleen.

Vierailija
2/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat energiaa ja nälkä lähtee? Mä söin tuossa vaiheessa melkoisia aamiaisia, jotta lähtisin käyntiin. Kuuntele omaa olotilaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

margariinia.

jos tolla lähtee nälkä, eikö se silloin ole riittävä????

vai mitä sä haluat kuulla??? älä syö mitään?? huoh..

Vierailija
4/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sen noilla viikoilla tuollaista määrää olis millään kerralla pystynyt syömään.

Vierailija
5/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tiedän paremmin, joten mitä sitä keskustelupalstalla sen kummempia aiheesta keskustelemaan. Taas viisastuin. :)

ap

Vierailija
6/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tiedän paremmin, joten mitä sitä keskustelupalstalla sen kummempia aiheesta keskustelemaan. Taas viisastuin. :)

ap

Voihan sitä keskustella, mutta eikö parasta ole kuitenkin syödä oman fiiliksen mukaan? Toiset tarvitsevat raskausaikana enemmän energiaa kuin toiset. Esim. mä söin aivan älyttömiä määriä lihomatta. Synnytyksestä on nyt viikko, ja arvioisin olevani suunnilleen samassa painossa kuin ennen raskautta. (Tosin en voi tätä todentaa, kun ei ole vaakaa, ja synnytyksen jälkeen olin niin huonossa kunnossa, etten jaksanut käydä puntarilla synnytyssalissa tai osastolla.)

Vierailija
7/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä jos se tuntuu susta hyvälle.

Ite sen noilla viikoilla tuollaista määrää olis millään kerralla pystynyt syömään.

Minusta tuntuu erittäin hyvälle kun saan rouskuttaa taffeleita 300g television ääressä. Olen kuvitellut, että ei ole hyvästä vaikka mahtava euforia niistä tuleekin...

Vierailija
8/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa, itse jättäisin ompun pois, koska se ei käy kahvin kanssa, sit voisin syödä myöhemmin välipalana omenaa.

Vierailija
9/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei edes ole mikään erityisen iso aamiainen? Tuossa on kilokaloreita ehkä 500-600, eli jos syö kolme vastaavankokoista ateriaa päivän aikana, ja yksi, kaksi kevyttä hedelmä/vihannesvälipalaa, ei herkuttele, ja liikkuu edes jonkin verran, pitäisi energiansaannin olla ihan ok. Ja sitä paitsi, jos raskaana sattuisi lihomaan hiukan tuollaisilla ruoilla, ei se mielestäni olisi mikään ongelma sekään... Nauti hyvästä ruoasta hyvällä omallatunnolla :-) !

Vierailija
10/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa, itse jättäisin ompun pois, koska se ei käy kahvin kanssa, sit voisin syödä myöhemmin välipalana omenaa.

Palastan omenan myslin ja jogurtin joukkoon.

Vierailija
11/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän päälle joko voita tai pelkästään päällysteet.

Vierailija
12/12 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon myös raskaana jo vk 39 ja varmana kaksi kertaa raskauteni aikana ylipäätä syönyt aamiaisen.. muuten on ollut tyyliin edellis illan karkkeja sipsiä :D limua mehua.. tai sitten ei mitään ja puoenpäivän aikana lounas.. hedelmiä kyllä söin koko kesän ja aamupalana meni usein puolikas meloni! ja litra mansikoita.. tosin tämä meloni ja mansikka yhdistelmä toimi myös usein lounaana ja pitin päivää :))) eli en usko että on niiiin isosta asiasta tämä syöminen kiinni.. vitamiiini poreen toki otin joka aamu ja otan edelleen.