Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viesti facessa kiehuttaa! Turhaanko?

Vierailija
23.09.2011 |

Mieheni on työssä jossa on kotoa pois puolet kuusta. Asuu silloin työpaikallaan (työ päivystysluonteista).

Kotoa pois ollessaan mies urheilee paljon, rullaluistelee, pyöräilee, käy kuntosalilla jne... ja hän on kieltämättä aika hyvässä kunnossa.

Urheilee myös kotona ollessaan.

Nyt mieheni oli facessa laittanut entiselle työkaverilleen (nainen) viestin jossa kehui: hienossa kunnossa näytit olevan. ja samalla mies kertoi kuinka arvostaa sitä koska tietää kuinka vaikeaa se tällä iällä on (40v).

Voi oksetus sanon minä. Saa kyllä mies illalla kuulla kunniansa.

Tämä nainen on lapseton, avioliitossa ja päivätöissä. Siihen mahtuu hienosti kyllä urheilu.

Minä olen 200 päivää vuodesta yksin lasten (ja kahden koiran) kanssa, käyn töissä 40 tuntia viikko ja siihen päälle avoimessa yliopistossa opiskelu. En todellakaan ehdi urheilla tässä yhtälössä muuta kuin koirien lenkit. En ole lihava vaan ihan näpsäkässä kunnossa oleva nainen, 166cm ja 55kg.

Mutta koskaan en ole kuullut että mies arvostaisi puurtamistani.

Ja nyt hän hehkuttaa toiselle naiselle kuinka arvostaa kun tämä nainen on pystynyt pitämään itsensä hyvässä ja lihaksikkaassa kunnossa.

Hei haloo.... Otanko kiukkua nyt ihan turhaan?

Mulle jotenkin pläjähti miehestä vasten kasvoja mieleen joku ällö-bodari joka arvostaa vaan tiukkoja lihaksia ja kovaa reenaamista. Muulla elämällä mitään väliä...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosisadan kilarit. Syynä juuri se, että ite raadat peräsuoli pitkällä ja mies keskittyy muiden lihasten kehumiseen.

En siis millään lailla olisi mustasukkainen tilanteesta, tai siis ajattelisi, että yrittääks mies jotain ja onko niillä nyt sutinaa, ihan vaan vittuuntuisin.

Vois mies keskittyä kehumaan sun suorituksia sun faceseinälle, eikä hehkutella vieraiden ämmien habaa...!!!

Vierailija
42/45 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala sä kehua facebookkissa miehiä siitä kuinka hyvin hoitavat kotiasiansa ja vaimonsa ja lapsensa...ja osaavat arvostaa vaimojaan..laita hyvä kiertämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo, mitä mies arvostaa (jo hänen oma ajankäyttönsä kertoo että hän arvostaa liikuntaa ja hyvää fyysistä kuntoa, joten se ei liene AP:lle kuitenkaan yllätys)

Mut eipä silti, mua ärsyttäis apn asemassa samoin ja varmaankin sanoisin miehelle jotain ikävää aiheesta. Olen muuten samoissa mitoissa kuin ap ja ei tulisi mieleenkään ajatella etten olisi hyvässä kunnossa... mutta ap, etkai oikeasti haluaisi urheilla enempää vain siksi että mies sitä arvostaa?

Mua vituttaisi noiden kehujen lisäksi erityisen paljon tuo että mies arvostaa vähämielistä urheilua ja itsensä kunnossa pitämistä (HAUKOTUS) niin korkealle.

Ja sitäpaitsi, apn mies joutais tosiaan pysyä kotona enemmän että ap ehtisi tehdä jotain (muuta kuin urheilua) hauskaa! Melkein hengästyin tuosta tekemisen määrästä jo muutenkin!

Vierailija
44/45 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ap:ltä pois?

eikö kenestäkään muusta saa sanoa mitään positiivista?

Vierailija
45/45 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä eri mieltä. Jos sinua vaivaa se ettet ehdi urheilla kodin ulkopuolella, tässä pari vinkkiä:

- ota tavoitteeksi sata punnerrusta ja etsi siihen liittyvä treeniohjelma one hundred push-ups. Hyvin pian pääset siihen kuntoon että 6-8 viikossa saat tehtyä sata punnerrusta, ja käsivartesi ja rintalihaksesi kuntoutuu kuin itsestään. Ehdit hyvin tekemään parinkymmenen punnerruksen sarjan minuutissa esim aamulla tai illalla

-itse olen ladannut älypuhelimeen pari kuntoilusovellusta, erityisen hyvä on 10 eri liikkeen vastalihastreeni jonka ehtii tekemään n viidessä minuutissa olkkarin lattialla kun lapset ovat päiväunilla.

- jos polvesi ovat hyvässä kunnossa, erilaisia kyykkyjä voi tehdä niin jalat ja pakarat kiinteytyvät.

- lapsia voi käyttää hyödyksi kuntoillessa! Olen treenannut kotona käsilihaksia siten että 5- ja 7-vuotiaat roikkuvat vuorotellen käsivarsissani ja minä teen hauiskääntöjä :) Lapsista tuo on ylihassua, voi sitä kikatusta.

- myöhemmin jos innostut kuntoilusta, kotiin voi hankkia kahvakuulan.

Oikeasti treeniin kotona vaaditaan vain hiukan mielikuvitusta :) Minulla vakiona on joka-aamuinen 5 tiibetiläistä riittiä (teen ilman henkisiä ulottuvuuksia...) jotka tarjoaa hyvän treenin koko kropalle, aamuvenyttelyt ja lihaksisto pysyy kunnossa. Tuohon päälle kerhostahaku- ja leikkipuistolenkit ja olen ihan hyvässä kunnossa. Voit siis keksiä itsellesi jonkun pienen treenisarjan joka sujuu kotonakin.

Riita miehen kanssa on sitten erikseen, aloita sellainen jos haluat. Minusta toisen FB-käyttäytymisen kyttääminen on hiukan turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi