Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammatissa tienaa 15 000€/kk?

Vierailija
23.09.2011 |

Kaveri jää kotirouvaksi, kun miehensä siirtyy uusiin hommiin ja palkka on tuota luokkaa, koska tiedän miehen aikaisemmin tienanneen kymppitonnin verran...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen firmojen johtajat (johtoryhmätaso), keskisuurten firmojen toimitusjohtajat.

Kovat myyjät/asiakkuusjohtajat voivat myös bonuskuukausina yltää tuolle tasolle. Lisäksi myyjät tienaa monta tonnia kuussa kilometrikorvauksia esim. metallialalla/teknologiateollisuudessa, jossa ajetaan pitkin Suomessa tuotantolaitoksiin.

Vierailija
2/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku isompi johtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kyllä itse töissä ihan siksi että haluan. Pääomatulojen turvin pärjäisimme kyllä vaikken kävisikään töissä, mutta pelkästään miehen palkalla työssäkäynnilleni olisi jo taloudellisiakin perusteita.

Vierailija
4/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On betoniraudoittajana tai jotain sinne päin Arabiemiraateissa. Kulkee rakennustyömailla vastaavana mestarina.

Vierailija
5/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo eläkkeellä, tienasi viimeiset työvuotensa tota suuruusluokkaa. On kyllä aivan tolkuton summa rahaa, mutta onneksi verottaja nappaa puolet.

Vierailija
6/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaavat tuon ja enemmänkin kun lasketaan bonukset päälle

Vierailija
7/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viikon sairaslomalla ja tajunnut, miten leppoisaa olisi kotirouvan elämä: lapset aamulla kouluun, itse täällä kotona hoitaisi kotiasiat, kävisi kaupassa, lenkki koiran kanssa ja ehtisi käydä jumpassakin tms. ja sitten olisi ilta aikaa keskittyä lasten kanssa oloon ja perheen kanssa seurusteluun ilman kotitöitä.

Uuh, miksi mun mies ei ole lentokapteeni tai pankkiiri... täytyy siis maanantaina palata töihin :(

Vierailija
8/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viikon sairaslomalla ja tajunnut, miten leppoisaa olisi kotirouvan elämä: lapset aamulla kouluun, itse täällä kotona hoitaisi kotiasiat, kävisi kaupassa, lenkki koiran kanssa ja ehtisi käydä jumpassakin tms. ja sitten olisi ilta aikaa keskittyä lasten kanssa oloon ja perheen kanssa seurusteluun ilman kotitöitä.

Uuh, miksi mun mies ei ole lentokapteeni tai pankkiiri... täytyy siis maanantaina palata töihin :(

Tyhmyydestä sakotetaan.