Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17 € villasukista onko hyvä hinta?

Vierailija
23.09.2011 |

Maksoin juuri 17 € huutonetissä itsetehdyistä villasukista. Onko se vähän paljon? Rupesin miettimään..?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset ja hyvät villasukat on minusta kyllä parinkympin arvoiset kevyesti.

Vierailija
2/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuolla hinnalla myyntiin sukkia neuloisi, vaikka teen paljon sukkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä sopiva hinta. Vertailun vuoksi miesten harmaita perusvillasukkia myydään n.10€.

Ja sitäpaitsi ei tekijä kovin suurta tuntipalkkaa saa kuitenkaan, kun maksaa ne villalangatkin.

Rahasi menee kotimaiselle työlle.

Vierailija
4/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo perus 7 veljestä lanka maksaa monesti 7-8€/kerä. Siihen työ päälle niin ei jää paljon vaivan palkkaa. Jos laadukkaammasta langasta, niin alihintaan olet saannut sukkasi. Perusvillasukista itse (ja moneet muutkin neulojat) rahastavat 3xlangan hinta.

Vierailija
5/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluis saada oikeasti jotain palkkaakin, niin ei parikymppiä ihan riittäs mihinkään ;D

Vierailija
6/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että käsityöharrastajat myyvät sukkia ihan pilkkahintaan. Se vie arvostuksen käsityöltä ja käsityöläisten, jotka yrittävät oikeasti saada elantonsa alalta, on pirun vaikeaa saada tekemästään työstä sellaista hintaa, että työssä on jotain järkeä.

Ajatelkaapa ite, kauanko niiden villasukkien kutomiseen kuluu aikaa. 17 eurosta ei paljon tuntipalkkaa jää. Itse kudon sukkia paljon, mutta ikinä en myy. Sukat menevät perheelle ja lahjaksi ystäville. En suostuisi myymään sukkia alle 30 € (ja sittenkin palkkio työstä olisi aivan naurettava) - ja sillä hinnalla ei kukaan osta, kun näitä kympillä myyjiäkin riittää.

Vierailija
7/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että käsityöharrastajat myyvät sukkia ihan pilkkahintaan. Se vie arvostuksen käsityöltä ja käsityöläisten, jotka yrittävät oikeasti saada elantonsa alalta, on pirun vaikeaa saada tekemästään työstä sellaista hintaa, että työssä on jotain järkeä.

Ajatelkaapa ite, kauanko niiden villasukkien kutomiseen kuluu aikaa. 17 eurosta ei paljon tuntipalkkaa jää. Itse kudon sukkia paljon, mutta ikinä en myy. Sukat menevät perheelle ja lahjaksi ystäville. En suostuisi myymään sukkia alle 30 € (ja sittenkin palkkio työstä olisi aivan naurettava) - ja sillä hinnalla ei kukaan osta, kun näitä kympillä myyjiäkin riittää.

suomalaiset ei enää osaa arvostaa käsintehtyä laatutavaraa

Vierailija
8/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse neulon tosi paljon villasukkia, mutta noi myyntihinnat on aivan naurettavia langan hintaan ja neulomiseen käytettyyn aikaan verrattuna. Muakaan ei huvita noilla hinnoilla myydä eli teen vaan sukulaisille ja tutuille lahjaksi.

Vierailija
9/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villasukista.

Saa niitä halvemmallakin. Olen itse ostanut 5-7 eurolla lasten villasukkia markkinoilta, kirppareilta. Onneksi niitä ei tarvitse kamalasti ostella kun molemmat mummot pitää koko perheen sukissa ja lapasissa...

Vierailija
10/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 veljestä lanka maksaa 4-5e.. ei missään 7-8e

Vierailija
11/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 veljestä lanka maksaa 4-5e.. ei missään 7-8e

6-7 euroa perus 7 veljestä. Ja Joku raita-lanka on ollut 7-8 euroa. Muistan hyvin kun viime talvena noita ostelin.

Vierailija
12/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiväristä 7 veljestä saa tuolla alle viidellä eurolla, mutta ne kirjavat langat on kyllä 7-8e.

Vierailija
13/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villasukista.

Saa niitä halvemmallakin. Olen itse ostanut 5-7 eurolla lasten villasukkia markkinoilta, kirppareilta. Onneksi niitä ei tarvitse kamalasti ostella kun molemmat mummot pitää koko perheen sukissa ja lapasissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä