Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin kotona ruoan väliin, kun mies oli kokannut

Vierailija
22.09.2011 |

ja menin syömään, niin alkoi huutaa ettei tarvii syödä sitä (samaa kuin hän ja lapset), koska eilistäkin ruokaa on kaapissa. Laitoin lautasen takaisin kaappiin ja menin makkariin lueskelemaan. Sitten mies kun suuttui tuosta minulle, komensi poikamme pois syömästä ja otti häneltäkin lautasen pois. Poika tuli minulle itkemään, ettei saa ruokaa. Vein pojan pöytään takaisin syömään ja sanoin lapselle, että tietysti saat syödä ja isi on vihainen äidille ja asia ei koske lasta lainkaan.

Tietäisitte vaan mitä muuta mielenkiintoista alistamista meillä tapahtuu, ette ikinä uskoisi... Pitää muistaa sivuhistoria pyyhkäistä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat tuollaista?

Vierailija
2/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asiassa. Minä olen vaan itserakas ja ärsyttävyyden huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset jätä sitä?

Vierailija
4/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heti kun mahdollista.

mikset jätä sitä?

Vierailija
5/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli mielestään ana oikeassa, reilu ja fiksu, minä vastaavasti typerä ja tietämätön :)

Jotain vastaavaa olisi voinut tapahtua meilläkin.

Pelasta nyt hyvä ihminen lapsesi tuollaiselta jos et itsestäsi välitä!

Vierailija
6/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin saa sairaan mallin.

Vierailija
7/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono malli lapsille että nirsoilet ja varmaan tympeää miehelle, ettei hänen tekemänsä ruoka kelpaa sinulle.

Vierailija
8/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei heti pysty olosuhteiden johdosta eroamaan, mutta yleensä ottaen ärsyttää naiset tai miehet, jotka valittaa koko ajan kamalasta miehestään tai vaimostaan eikä kuitenkaan ikinä saa aikaiseksi erota. Ei todellakaan ole lapsille parempi kärsiä jatkuvasti toisiaan inhoavien vanhempien luomasta ahdistavasta ilmapiiristä, kaksi onnellista kotia on parempi kuin yksi onneton.

Vierailija
9/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono malli lapsille että nirsoilet ja varmaan tympeää miehelle, ettei hänen tekemänsä ruoka kelpaa sinulle.

kyllähän ap:lle olisi KELVANNUT miehen tekemä ruoka, mutta mies KIELSI sitä syömästä. Ap:n käski syömään eilistä ruokaa, vaikka itse mies söi tätä tekemäänsä...

Vierailija
10/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne menit syömään? Aika huono malli lapsille että nirsoilet ja varmaan tympeää miehelle, ettei hänen tekemänsä ruoka kelpaa sinulle.

Et sitten lukutaitoa huomannut hankkia ennen vastaamista? Siis mieshän nimenomaan KIELSI naista syömästä tekemäänsä ruokaa.

Vierailija
11/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kotona ruoan väliin, kun mies oli kokannut

ja menin syömään, niin alkoi huutaa ettei tarvii syödä sitä (samaa kuin hän ja lapset), koska eilistäkin ruokaa on kaapissa.

Vierailija
12/12 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän toi on pirun ikävää, kun vielä lapselle kostautuu.

Tosin mä määrään miehen usein syömään edellispäiväistä. Se vähän riippuu ruokalajista, ja tähteiden määrästä.

Jos ruoka on sellaista, että tiedän miehen syövän ihan mielellään (ja periaatteessa se syö ihan mitä tahansa "paskaeinestä" mieluummin kuin mun viritelmiä) tai sitä on suht paljon, mutta sen päivän ruoassa saa katsella miten possupihvit jaetaan, mä ilmoitan, että sä voit ottaa kaapista sen eilisen.

Ja tietysti mä joskus syön myös itse, jos uusi ruoka on mulle vähän ei niin mieluista, ja tähteenä on mun herkkua.

Mutta ikinä ei ole mies alkanut osoittamaan onneksi mieltään, vaan kaikki on sujunut hyvässä hengessä. En tiedä, jos olisi suoraan ystävällisesti sanonut, ettei halua syödä edellispäiväistä, olisin sitten varmaan miettinyt, mitä asialle tehdään.