Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö olla päällä kun rakastelette?

Vierailija
22.09.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan mahtavaa tavallaan kontrolloida tilannetta ja kiusata miestä =)

Vierailija
2/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee nannaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu parhaalta niin! Olen kyllä huomannut, että mies ei saa minun ollessani päällä, joten jossain vaiheessa vaihdetaan niin että mies tulee takaapäin. ;)

Vierailija
4/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuhh aah OOOOH Peten muna aaaaaah

Vierailija
5/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauaa, reidet väsyy.

Vierailija
6/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauaa, reidet väsyy.

Vierailija
7/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin oon alla, ja mies päällä. Tosin kaikein eniten nautin olla lusikassa;).

Vierailija
8/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

patjaa vasten tai niin että jaloista on pohkeet patjalla ja siitä nostan peppua. Miten se pitäisi tehdä? t. se jolla reidet väsyy

Vierailija
9/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vissii hurahtanut pelkästään tuohon että itse makaa ja nainen päällä! oikein vituttaa! ja samoin tuo reidet väsyy asento se on myös sen lemppari ei saatana oon vaan siin sillee et kuinkahan monta kalorii tulee kulutettuu.. sit mies vaan makaa ku lahna, yritä siinä sitten muita asentoja.. :/

Vierailija
10/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa asennossa en saa orgasmia.

Vierailija
11/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies saa siinä niin helposti, että pitää välillä hissutella muussa asennossa. Loppuhuipennus yleensä sit niin, että mä oon päällä ja "annan mennä".

Vierailija
12/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään, se on suosikkini. Se ihan fyysisesti tuntuu parhaalta, juuri oikeassa kohdassa. Tavallinen lähetyssaarnaaja taas ei oikein tunnu missään mutta jalat harteilla -versio kyllä.

Vierailija
13/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ei tunnu missään. Perinteinen lähetyssaarnaaja saa kyllä tuntemuksia aikaiseksi sitäkin enemmän.

Vierailija
14/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksissä pitää olla vaihtelua ja myös naisen pitää välillä olla vetovastuussa. Kyllä ne miehetkin haluaa välillä vaan maata ja nauttia ratsastuksesta tai hyvästä suihinotosta.

Kun pysyy hyvä tasapaino kaiken tekemisen suhteen, niin hyvä juttu. Se ei ole enää kivaa, jos seksi menee toisen ainaiseksi suorittamiseksi ja toinen vain makaa.

Vierailija
15/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi lykkiä vaikka nainen olisi päällä. Kokeilkaa joskus jos jalat väsyy. Eli sääret vasten patjaa ja ette rojahda koko painolla miehen päälle niin mies pystyy liikuttamaan lantiotaan ja lykkimään kunnolla.

Vierailija
16/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivampaa, että nainen on päällä.

Vierailija
17/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

patjaa vasten tai niin että jaloista on pohkeet patjalla ja siitä nostan peppua. Miten se pitäisi tehdä? t. se jolla reidet väsyy

Vierailija
18/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan usein yhtaikaa.

Vierailija
19/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisit näkymät ja kuultavat.

Vierailija
20/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti olette pystysuorassa siinä päällä? siis tavallaan istutte? Mä ainakin aina makaan, eli kädet miehen pään vieressä ja naamatusten, tavallaan olen siis doggy style-asennossa itse, mutta mies on alla. Ei väsy jalat, ja tuntuukin paljon paremmalta, saa paremmin säädeltyä, ja halutessaan voi vaikka suudella samalla. Plussaa myös siitä että tässä asennossa myös mies voi panna, eli jos haluaa mies voi kontrolloida tässäkin.