Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko vaihtoi hautacallunat,

Vierailija
22.09.2011 |

oli kuulemma liian pienet ne jotka minä vein kun oli mun vuoro. Siis vanhempiemme haudalle. On kyllä törkeää, olis vaikka ennemmin sanonut että osta isot. Soitti ja sanoi ostaneensa uudet ja tuovansa ne pienet mulle illalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että miksei ne molemmankokoiset callunat mahdu sinne haudalle, kaunista mitä enemmän kukkia on.

Vierailija
2/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruskateutta ilmenee vielä vanhempien haudan äärelläkin =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompiakin huolenaiheita. Julistan tämän ketjun vuoden absurdeimmaksi.

Vierailija
4/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko tuo ne haudalta kaivamansa callunat, niin ilmoita samalla, että tulet vaihtamaan hänen laittamansa kukat seuraavalla kerralla sellaisiin, jotka miellyttävät sinua enemmän.

Typerä sisko ja tyhjä elämä, jos ei tärkeämpää mietittävää ole.

Vierailija
5/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se helpompi pitää huolta hautakukista, kuin omista vanhemmistaan näiden eläessä.

Vierailija
6/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se ne teille kumminkin.

Mua taas ärsyttää, kun isäni vei vanhempiensa haudalle monivuotisen ruusun ja hänen veljenpoikansa (eli haudassa olevien lapsenlapsi) kävi vaihtamassa sen kesäkukkiin. (Veli kuollut.)

Vierailija
7/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on monta läheistä haudalla kävijää, niin kannattaisi sopia, miten kukka-asiat hoidetaan ettei kenellekään tule paha mieli. Meillä esim. on sovittu, että minä tuon aina uudet istutuskukat sukuhaudalle, koska minulla on siellä läheisin ihminen haudattuna ja käyn haudalla usein. Muut tuovat leikkokukkia tai kysyvät minulta jos haluavat viedä jotain istutettavaa. Ei tarvitse sitten kenenkään repiä toisen tuomia kukkia ylös.