Mulla on tällainen unelma
Oli pakko jakaa teidän kanssa anonyymisti, kenellekään en kehtaa oikeessa elämässä tällasia sanoa kun pitäis hulluna. :D
Siis olen ollut tosi huonossa parisuhteessa (ei naimisissa) 5 vuotta, siitä asti kun olin 14. Olemme molemmat ulkomaalaisia ja perheet jo tuntevat toisensa, siis ero ei oikeen tulis kysymykseenkään. Seksi suhteessamme on jo kuollut, rakastamme kyllä toisiamme, emmekä edes asu yhdessä vaan hän asuu toisessa maassa. Tiedän hänellä olevan toisia naisia, ei mitään vakavaa.
Minulla on toinen suhde.
Se on kestänyt kohta vuoden ja se on paljon enemmän kuin seksiä. Ongelma on että olen alkanut haaveilla lapsesta tämän miehen kanssa. Se on aina ollut suurin haaveeni, olla äiti, ja nyt ainut mies jonka voin kuvitella isäksi on tämä rakastajani.
Se on väärin ja hullua (haaveilla yh-äitiydestä ellei mies nyt itse päättäisi olla lapsen elämässä, hän on aika nuori eikä tottunut siihen!)
Minä itse pystyisin hoitamaan lapsen, vaikka olenkin nuori. Veljelläni on vauva jonka kanssa asun ja olen toiminut hänelle lähes äitihahmona syntymästä asti. Tiedän miten rankkaa lapsiarki on, mutta oma lapsi on meidän perheessä aina ollut niin arvostettu juttu.
Olenko ihan sekopää :D
Kommentit (2)
Ja tästä "poikaystävästä" et voi perheen ja suvun takia erota. Huhhuijaa!
Mitä äitisi on mieltä pettävästä poikaystävästä?
Unohda nyt ensin ne vauvahaaveet ja laita oma elämäsi järjestykseen. Lapsi tarvitsee myös isän. Mitä tämä toinen mies on mieltä tuvevaisuudesta kanssasi?
Asun siis kotona mutta minulla on monta vuotta ollut vakituinen työ. Kotimaassani asutaan kotona perheen kanssa vielä kun on omia lapsiakin.