Meinasin sitten ruveta itkemään bussissa kun tuli aamulla kaupasta kotiin..
Leevi laulaa radiossa elämänsävelen kadottamisesta kappaleessa "Pohjois-Karjalaan, ja sieltä olen itsekin kotoisin.
Mulla on elämänsävel työelämän suhteen niin hukassa ettei näy kuin mustaa aukkoa ja tätä työttömyyttä://
Kommentit (9)
Yritä miettiä asioita uudesta näkökulmasta.
Voisitko esim. uudelleenkouluttautua?
Kiinnostaisiko vapaaehtoistyö?
Entä työväenopistot?
Oletko huomannut, miten ihanaa on kävellä luonnossa ja nauttia kaikesta kuulemastaan ja näkemästään? Elämä on loppujen lopuksi aivan ihanna, vaikka välillä tuleekin vastoinkäymisiä.
Tsemppiä!
Täysin ulkopuolisenakin minulle tulvahti kyyneleet silmiin näin lämminhenkisestä vastauksesta. Olet ihana ihminen.
Eikö siellä tosiaan ole MITÄÄN sulle sopivaa työtä, vai etkö kelpuuta niitä?
mutta enemmän kuin varsinaista työtilannetta syytän alakulosta säätä. Minua alkaa aina kummasti itkettää tähän aikaan vuodesta. Onneksi varasin äkkilähdön lämpimään ensi viikolle.
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja teet mitä on tehtävä. Hätä ei ole tämännäköinen.
Ei minua tämä sää masenna, päinvastoin syksy on lempivuodenaikaani.
Voi kun pääsiskin etelään, tosin oltiinhan me heinäkuussa 15vrk reissussa:) mutta nyt tämä pitkittynyt työttömyyteni aiheuttanut jo sen että ei varmaan koko ensivuonna matkata mihinkään..
ap
mutta enemmän kuin varsinaista työtilannetta syytän alakulosta säätä. Minua alkaa aina kummasti itkettää tähän aikaan vuodesta. Onneksi varasin äkkilähdön lämpimään ensi viikolle.
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja teet mitä on tehtävä. Hätä ei ole tämännäköinen.
jos hakisit johonkin muuhun työhön siksi ajaksi, kun haet oman alasi töitä. Hakisit vaikka siivoojan paikkoja.
kaikkiin ei vaadita koulutusta tai työkokemusta alalta.
http://tyopaikat.oikotie.fi/haku?pos=valittu#toimiala[119]=119&maakunta…
voi mennä siivoojaksi? Siivouksessa on nykyään sellainen työtahti, että ilman ammattitaitoa olet aivan kusessa alta aikayksikön, kun ammattilaisetkin ovat helisemässä mitoitusten kanssa, vaikka eivät tee yhtään turhaa liikettä ja askelta.
Ei hemmetti! Luuleeko ihmiset edelleen, että kuka tahansa voi mennä siivoojaksi? Siivouksessa on nykyään sellainen työtahti, että ilman ammattitaitoa olet aivan kusessa
En luule, että kuka tahansa voi mennä siivoojaksi, mutta ammattitaidosta en ole niin varma:
http://www.taloussanomat.fi/yrittaja/2011/09/05/laitonta-menoa--tassa-o…
Yritä miettiä asioita uudesta näkökulmasta.
Voisitko esim. uudelleenkouluttautua?
Kiinnostaisiko vapaaehtoistyö?
Entä työväenopistot?
Oletko huomannut, miten ihanaa on kävellä luonnossa ja nauttia kaikesta kuulemastaan ja näkemästään? Elämä on loppujen lopuksi aivan ihanna, vaikka välillä tuleekin vastoinkäymisiä.
Tsemppiä!