Mitä sinulla on tämän iltapäivän ja illan ohjelmassa?
Minulla on laskujen maksua, pyykinpesua, ruuanlaittoa, vaatteiden korjausta, siivousta ja muuta todella turhauttavaa.
Kommentit (18)
Olen jo tähän aikaan kotona:) ei ole lapsella harkkoja, joten päästään kerrankin kyläilemään:)
Pitäisi myös siivota yms. vähemmän mukavaa, mutta se ei ole pakollista.
käyn äkkiä kaupan kautta (pikaostos), sitten haen lapset hoidosta, lämmitän heille ruuat, käytän koiran pissalla, lähden viemään esikoista peliin.
Tulemme kotiin kasin aikaan, sitten lapset pesulle, iltapala, koiran pissatus, keittiön raivaus, huomisten vaatteiden laitto valmiiksi, itselle nopea iltapala ja nukkumaan.
Ei haaveitakaan että ehtisi pyykkiä pestä tai muutenkaan kotona tehdä yhtään mitään. Minuuttipeliä, sano.
Ohjelmassa juhlavaatteiden /kenkien ostoa ja jumppaa =)
n klo 16.30, syödään lasten kanssa, onneksi ruoka on valmiina. Leikitään ja sitten saunaan, iltapalalle ja nukkumaan :) Ai niin, imuroida meinasin enimpiä hiekanmurusia ja villakoira ennen saunaa.
Ja tein perheelle ruoan.
Töissä olin jo aamuvuoron. Vielä on mentävä takaisin, kun on töissä vanhempienilta.
käytän koiran eläinlääkärissa, menen salille, syön, luen.
sitä ennen valmistan ruuan perheelle.
siitä vanhempainiltaan ja sieltä hakemaan koira ja lapsi mummolasta. Sitten lenkille, saunaan ja nukkumaan, kun mies tainnuttaa lasta. Ehkä kaivetaan pakastimen aarteista eväät huomiselle. pyykit pitäs ottaa pesuhuoneesta alas ennen saunomista...
lapselle kunnon diabolo. Tehdä iltaruokaa, mennä uimaan. Niin ja hakea lapset ipstä ja kerhoista.
Sitten istun kahvikuppi kourassa ainakin tunnin ja katselen uutisia ja juttelen lasten kanssa. Viikkaan pyykit, teini imuroi, käyn saunassa ja vien samalla kattotelineet autoon. Ei harrastuksia, ei kuskausta tänään. Laskut maksoin just täällä töissä.
Onneksi pakastimessa on edellisviikon tähteitä, kasaan niistä koosteen, mistä löytyy jokaiselle jotakin.
Sitten ohjelmassa kirjoituspöydän ostoreissu lapselle, toisen lapsen kanssa valinnaisen saksan läksyjen lukua, pyykinpesua ja lajittelua, koiran kanssa ulkoilua. Mietin aloittaisinko viikkosiivousta jostakin päästä järjestelemällä. Nukkumaan jos ehtisi ajoissa!
Mies väsää juuri risottoa ja sitten on perheen peli-illan vuoro.
Tänään vielä maksan laskuja ja käyn zumbassa : ))
Sitten saunaan ja nukkumaan.
- tulin juuri itse töistä
- muksut tulee kotiin isän kanssa kohta puolin, ovat olleet famulla käymässä
- ruokailua (lohisoppaa ja ruisleipää)
- sitten mennään vähän pihahommiin koko perhe (haravointia jne.)
- iltapala ja iltapesut
- muksut nukkumaan (viim. 20.30)
- sitten alkaa MINUN tai MEIDÄN ilta, rakkaan mieheni kanssa joku leffa katsotaan. En tiedä mikä, kun tuo tullessaan. Ja sitten varmaan kaikkee muuta mukavaa:)
ilta täällä, lapsi isällään, tulee kyllä myöhemmin kotiin.
Pyykkikone pyörii jo. Pientä siivoilua, roskien ja koiran viemistä ulos. Suihkuun. Jos sais vaikka väsättyä jotain kivaa esim. alettua neulomaan jotain yms. Tai sit ilta vierähtää netissä notkuen.
joka sisältää mm. av-palstalla pyörimistä ja kirjan kirjoittamista. Kuulokkeet korvilla tietenkin, ettei tartte kuunnella muksujen mölinää.