Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukukoodin tarkistus - ja vastaus siihen melkein aina :/

Vierailija
21.09.2011 |

Sinut on kutsuttu juhliin. Et ole ihan varma, mitä pukea päälle ja otat yhteyttä juhlien järjestäjään kysyäksesi pukukoodia. Ärsyttävää, kun vastaus on melkein poikkeuksetta tämä: "Voi tule juuri niinkuin itse haluat!"

http://www.iltalehti.fi/muoti/2011061313885848_mu.shtml

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olekaan ajankohtainen, totta, mutta siinä artikkelissa vaan tuli esille se, että muka kannattaa kysyä pukukoodia, jos on vähänkin epävarma. Minusta juuri sitä hyvää vastausta ei ikinä saa, vaan epämääräistä, että jokainen tekee niinkuin tykkää.

Vierailija
2/3 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olenkin aina täsmentänyt kysymystäni vielä jotenkin tuon jälkeen. Eli siis toki aina ensin saa sen vastauksen, että "kaikki nyt tulkitsevat sitä vähän omalla laillaan" mutta sen jälkeen minä olen täsmentänyt, että onko suurin osa kuitenkin lyhyitä vai pitkiä mekkoja, tai mustaa jakkupukua vai casuaalimpaa siistiä. Parhaassa tapauksessa olen joko kuvaillut pari omaa vaattevaihtoehtoani ja kysynyt, kumman tyylinen olisi parempi, tai kysynyt suoraan siltä henkilöltä jonka kanssa puhun, että miten hän itse aikoo pukeutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata soittaa juuri suihkun jälkeen ;)